ورزش

وعده مدیر بایرن: هدف ما فینال مونیخ است!

یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ، پس از حذف برابر رئال مادرید با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال این مسابقات بازمانده باشد.

بازیکنان این تیم پس از پایان این بازی بسیار ناراحت بودند، خصوصا که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف پیش بودند اما شرایط ناگهان تغییر کرد و دو گل خوسلو در عرض سه دقیقه باعث شد که آنها بازنده این میدان باشند و نتوانند یک فینال تمام آلمانی را در ورزشگاه ومبلی لندن رقم بزنند.

دریسن پس از پایان این بازی راهی رختکن شد تا با بازیکنان تیمش صحبتی داشته باشد:«این سخت‌ترین سخنرانی من تا به امروز است. این شکست بسیار دردناک بود. تیم ما تمام تلاشش را کرد و فداکاری بسیاری داشت. رویای بزرگ ما این بود که بتوانیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان راهی فینال شویم و به قهرمانی برسیم. متاسفانه موفق به انجام این کار نشدیم.

وعده مدیر بایرن: هدف ما فینال مونیخ است!

نویر برای ۸۵ دقیقه با مهارهای باورنکردنی ما را در بازی نگه داشت. دیویس با پای راستش گل زد، کاری که به ندرت انجام می‌دهد. سپس دو گل دریافت کردیم و در پایان بازی شرایط سختی پیش آمد. داور باید اجازه ادامه کار را می‌داد و پس از آن صحنه را با کمک داور ویدیویی بررسی می‌کرد. ما دوست نداریم بازنده‌های بدی باشیم اما این تصمیم غلط بود و به همین دلیل این باخت تلخ‌تر به نظر می‌رسد.

پیش از این هم باخت‌های تلخی را تجربه کرده بودیم اما چیزی که خانواده بایرن را تعریف می‌کند این است که ما همیشه پس از چنین شکست‌هایی قدرتمندتر برمی‌گردیم. حالا باید به پیش رو نگاه کنیم، حتی پس از روزهای تلخ‌تر از امروز. توماس مولر پس از شکست در فینال ۲۰۱۲ در خانه خطاب به تیم نوشت: سرتان را بالا بگیرید پسرها، این باخت بسیار دردناک است اما سال دیگر قدرتمندتر برمی‌گردیم.

این دقیقا همان چیزی است که می‌خواهم امروز بگویم. سرتان را بالا بگیرید پسرها، شما خیلی خوب بازی کردید، نباید خودتان را مقصر بدانید. فینال سال دیگر در خانه است و این بزرگترین هدف ماست و امیدواریم که بتوانیم به آن برسیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا