ورزش

پرافتخارترین زوج تاریخ فوتبال ایران (عکس)

بازیکنانی که بهترین تیم سپاهان را ساختند؛

سیدجلال حسینی و محرم نویدکیا، یادآور دوران درخشان تیم فوتبال سپاهان هستند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار روز گذشته پرسپولیس و مس رفسنجان، تقابل بین دو ستاره پیشین فوتبال ایران بود: محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم میهمان و سیدجلال حسینی در قامت مربی تیم میزبان.

سیدجلال و نویدکیا، در تیم فوتبال سپاهان بایکدیگر همبازی بودند. حسینی در لیگ نهم به سپاهان پیوست و در تیمی که کاپیتان محرم بود، سه قهرمانی متوالی لیگ برتر را به دست آورد که حالا ستون اصلی افتخارات باشگاه زردپوش اصفهانی را همین هت تریک قهرمانی شکل داده است.

نکته جالب اینکه حسینی و نویدکیا از 27 تا 30 سالگی در سپاهان حضور داشتند و به نوعی اوج دوران فوتبال خود را کنار یکدیگر سپری کردند و توانستند یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران را شکل بدهند که با هدایت زلاتکو کرانچار و امیر قلعه‌نویی تیمی مهارناشدنی در فوتبال ایران بود.

در ادامه حسینی به مقصد پرسپولیس، اردوگاه زردها را ترک کرد اما محرم نویدکیا تا پایان فوتبالش در سپاهان ماند و یک قهرمانی دیگر هم به افتخارات خود افزود. سیدجلال اما 5 بار با پرسپولیس قهرمان شد تا با عبور از محرم، پرافتخارترین فوتبالیست ایران لقب بگیرد.

پرافتخارترین زوج تاریخ فوتبال ایران (عکس)

آنها در حاشیه این بازی با یکدیگر دیدار کردند و این دیدار بین بازیکنانی بودند که اگرچه در سپاهان حضور ندارند اما بی شک هواداران سپاهان آنها را برای همیشه در یاد خواهند داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا