ورزش

پرونده لیگ برتر والیبال زنان باز شد/ آغاز رقابت مدعیان در اصفهان و یزد

ایسنا/اصفهان پرونده فصل تازه رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور با مصاف ذوب آهن مقابل مهرسان در اصفهان و سایپا برابر جوانان زرتشتی یزد آغاز می شود.

هفته اول دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه -۱۳ آبان ماه) از ساعت ۱۶ با انجام پنج دیدار در شهرهای اصفهان، یزد، تهران، رفسنجان و شیراز آغاز می شود.

در اصفهان ذوب آهن اصفهان یکی از تیم‌های باسابقه و ریشه دار لیگ که نایب قهرمانی فصل گذشته را به در کارنامه دارد در ورزشگاه ملت میزبان مهرسان تهران است، تیمی که این فصل نام خود را در لیگ والیبال وارد کرده است.

ذوبی ها این فصل با توجه به تیم‌داری مجدد باریج اسانس کاشان و لژیونر شدن مونا دریس محمودی بازیکنان تازه ای به خدمت گرفته است و با توجه به پیوستن سمیرا ایمانی یکی از مربیان این تیم به تیم والیبال زنان پورتو پرتغال اولین و آخرین حضور وی در کنار نیمکت ذوب آهن در این فصل خواهد بود

فرزانه مرادیان، زهرا شیری، مائده اسکندری، محدثه مشتاقی، مینا بختیار، زهرا قنواتی، فاطمه عنایت، نیلوفر یمینی، مینا کریمی، بهار بهرامی نیا، فرزانه زارعی و فرانک بابلیان کاپیتان باسابقه این تیم با تمدید قرارداد خود این فصل نیز پیراهن ذوب آهن را بر تن کردند، همچنین تهمینه درگزی از شهرداری قزوین و الهه پورصالح از پیکان بازیکن جدید این فصل ذوب آهن خواهند بود.

در یزد تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی در یزد میهمان جوانان زرتشتی یزد است، پیکان تهران در خانه از باریج اسانس کاشان پذیرایی می کند تیمی که دقیقه نود فصل گذشته از لیگ کنار کشید و دوباره به لیگ برگشته است.

ریف اصفهان که با تیکه بر بازیکنان جوان بومی فصل گذشته رقابت‌های بسیار خوبی را در دسته یک به نمایش گذاشت و توانست سهمیه لیگ برتر را بگیرد در شیراز به مصاف ستارگان فارس می رود.

شهرداری ورامین یکی دیگر از تیم هایی که این فصل نام خود را در لیگ زنان وارد کرده در رفسنجان میهمان مس رفسنجان است.

مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان در فصل ۱۴۰۰ به صورت رفت و برگشت روزهای پنجشنبه و دوشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا