ورزش

پورموسوی: بازی را برای استقلال درآوردند/ چرا باید فحش بخورم؟

سرمربی صنعت نفت آبادان معتقد است شرایط بازی طوری پیش رفته است که در نهایت استقلال به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در بازی معوقه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و ما با اشتباهات داوری از یک برد خانگی محروم شدیم. در صحنه نیمه اول بازی، داور یک پنالتی نگرفت و با اخراج بازیکن تیم ما، بازی  یکطرفه شد و طبیعی بود استقلال به ما فشار بیاورد. شرایط از دقیقه ۸۵ برابر شد اما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

او ادامه داد: یک عده که روی دیوار بودند،‌ به من توهین کردند. واقعا زشت است. من اهل خوزستان هستم و تنها مربی خوزستانی هستم که با بالاترین مدرک مربی‌گری در لیگ برتر حضور دارم. من بیش از ۳۰ سال است مربی‌گری می‌کنم. جزو ۴ مربی خوزستانی هستم که در فیفا مدارک عالیه مربی‌گری دارم اما وقتی بازیکن تیم ما در دقیقه ۹۴ اشتباه می‌کند، من چه کار کنم؟ تیم استقلال میلیچ و شجاعیان داخل می‌آورد، من احمد شریعت و حسین زواری را می‌آورم. دست ما بسته است. من هفته ششم،‌ نیم فصل و سه هفته پیشنهاد داشتم اما به خاطر برخی‌ها ماندم. وقتی به من فحش می‌دهند، بازیکن ۱۸ ساله تیم ما نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

پورموسوی افزود: اگر تیم من حمله نمی‌کرد، می‌گفتم تیم من ضعیف است. ما حمله کردیم و تا ۶ قدم حریف رسیدم شما عکس‌العمل حسینی را در دقیقه ۴۴ ببینید که دروازه استقلال چندبار تهدید شد. چرا من باید فحش بخورم؟ ما چند بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداشتیم. ما در دقایق ابتدایی مصدوم داشتیم و بازیکن تعویضی ما در نیمه دوم اخراج شد. من معتقدم این بازی را برای استقلال درآوردند. پای این حرفم می‌ایستم و فیلم‌هایش موجود است. من برای فدراسیون متاسفم و اگر من را احضار کنند، جایی نمی‌روم. اگر من اشتباه کنم، من را محروم کنند و درغیر این‌صورت عذرخواهی کنند. حداقل حساب کار برای آن افرادی که به من فحش می‌دهند، مشخص می‌شود که یک دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که می‌خواهند ما را بازنده کنند.

او در پایان گفت: من ۲۸ اسفند یک مصاحبه کردم و برای خودم دشمن به وجود آوردم و یک سری می‌آیند و به من فحش می‌دهند. من ۷ هفته دیگر در این تیم می‌مانم و بعد از آن از این شهر می‌روم و مشخص می‌شود، من به این تیم خیانت یا خدمت کردم. خیلی‌ها جرات نداشتند این تیم را جمع کنند و ما با همدلی این تیم را جمع کردیم. ما الان ۶ بازیکن مصدوم داریم و بازی بعدی هم همین اتفاقات می‌افتد. ما باید جوانان را به تیم اضافه کنیم. اگر عملکرد من بد بود، باشگاه با استعفای من موافقت می‌کرد. من به عنوان مربی تنش‌ها را کم کردم و بازیکنان را به زمین فرستادم و این اتفاقات است که این نتایج را به وجود آورده است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا