ورزش

پور موسوی: از بازیکنان خواستم که نگاهی به انتهای جدول نداشته باشند

پور موسوی: از بازیکنان خواستم که نگاهی به انتهای جدول نداشته باشند


پور موسوی معتقد است تصمیمات اشتباه داور ضربه بزرگی به عدم نتیجه گیری این تیم وارد کرده است

به گزارش ایلنا، سیروس پور موسوی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت شرکت کرد.

پور موسوی در ابتدای صحبت هایش گفت: قبل از مسائل فنی از آقای افشاریان باتوجه به انتخاب تیم داوری تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد بالاخره صدای ما را شنیدند.  با انتخاب آقای حیدری و کمک های با تجربه اش، فکر می‌کنم دو تیم فردا می‌توانند روز خوبی را پشت سر بگذارند و از نظر داوری دغدغه‌ای نداشته باشند. البته همه داوران شریف هستند اما ما بازی‌های حساسی داریم و انتظار داریم از داوران باتجربه‌تر استفاده کنند زیرا سوت داوران می‌تواند در سرنوشت تیم‌ها تاثیرگذار باشد.

وی افزود:  به تیم صنعت نقفت خوش آمد می‌گویم. امیدوارم دو تیم خارج از مسائل جدولی بازی تماشاگرپسند و جوانمردانه‌ای ارائه دهند. فردا دو عامل به ما کمک می‌کند؛  عامل اول این است که نباید نگاه‌مان به جدول باشد و باید به دنبال آرامش باشیم. بعد از بازی با پیکان این موضوع را به بازیکنان گفتیم  که آرامش خود را حفظ کنند و خواستیم احساسی بازی نکنند و نگاهی به انتهای جدول نداشته باشند. اگر بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم، شرایط‌مان خوب می‌شود. ضمن این که از هواداران می‌خواهیم حمایت کنند و این عامل فردا می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم گفت: ما هفته گذشته متاسفانه هم سایو و هم حسین ساکی را به دلیل بیماری در اختیار نداشتیم؛ خدا را شکر ساویو به مجموعه برگشته است و ساکی احتمال دارد که به این بازی نرسد. چون مرحله اول بازیکنان چهار اخطاره محروم می‌شوند و مرحله دوم سه اخطاره، مطلق زاده نیز سه اخطاره است و این بازی را از دست داد.

او در مورد تاثیر داوری روی نتایج این تیم اظهار داشت: ما باید بدون احساس حرف بزنیم؛ طبیعتا همه ایرادها به سمت مدیریت و داروی نمی‌رود و بازیکنان و کادرفنی نیز باید خودشان را مقصر بدانند چون من اعتقادم این است که در یک مجموعه همانطور که همه در موفقیت سهیم هستند، در شکست نیز باید سهیم باشند و هرکسی باید بر اساس مسئولیتش باید اشتباهاتی را بپذیرد.

وی در ادامه توضیح داد: اما واقعیت این است که ما بدون اینکه بخواهیم به سمتی اعتراض کنیم یا بیانیه بدهیم و کسی را مقصر بدانیم، همین بازی با پیکان هم نسبت به تصمیم داور باز هم معترض هستیم؛ من مطمئنم داور فیلم را بارها و بارها دیده و با ده نفر هم مشورت کرده اما در آن لحظه فاصله اش زیاد بود و دید هم نداشت و تنها چیزی که داور را متقاعد کرد که پنالتی بگیرد، دست بازیکن ما بوده است. هنوز هم من معتقدم که آن صحنه پنالتی نبود اما به هر حال این موضوع گذشته است.

پور موسوی در پایان گفت: می‌توان گفت 40-30 درصد از مشکلاتی که در عدم نتیجه گیری به تیم ما ضربه زد، اشتباهات تکراری داوران بود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا