ورزش

پولادگر: انوشیروانی هندوانه به شرط چاقو بود!/ دنبال تغییراتی در اساسنامه فدراسیون‌ها هستیم


معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سجاد انوشیروانی با توجه به دوران سرپرستی به عنوان هندوانه در بسته در مجمع محسوب می شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر اظهار داشت: انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان رئیس را تبریک می‌گویم، او مدتی سرپرست فدراسیون بود و در مجمع هندوانه به شرط چاقو محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: وزنه برداری بعد از کشتی پر افتخارترین بوده و بارها افتخار آفرینی کرده است. در بازی‌های المپیک مدال قوی ترین مرد که یکی از شعارهای این بازی ها هم است، خیلی با ارزش بوده و بسیاری از کشورها دوست دارند که مدال‌های خود را بدهند و این مدال را کسب کنند.

پولادگر تاکید کرد: مردم‌ به واسطه درخشش قهرمانان این رشته به خود بالیده اند و باعث امید شده‌اند و امیدوارم بعد از این هم همین باشد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: انوشیروانی در دوران سرپرستی ثابت کرد که هدفمند و با برنامه کار می‌کند و انتظار و امید داریم در رشته‌های دیگر هم یک المپین رئیس شود و کار را در دست بگیرد. او ثابت کرد که قبل از المپین بودن تجربه مدیریتی هم چقدر در کار مهم است.

وی عنوان کرد: اساسنامه فدراسیون ها را می خواهیم طوری تغییر دهیم که دو نفر از پیشکسوتان هم در هیات رئیسه حضور داشته باشند تا از وجود آنها با این همه تجربه بهره ببریم.

پولادگر اظهار داشت: انتظار وزارت و کمیته و همه اهالی این رشته این است که در بازی های آسیایی و المپیک که نزدیک هم هستند این رشته مدال های خوش رنگ و زرین کسب کند. الهام حسینی مدال آور بانوان بوده و ما انتطار داریم این بخش هم با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا