ورزش

پیراهن اورجینال پرسپولیس 40 دلار ناقابل!

باشگاه پرسپولیس البسه اصلی تیم خود را با عرضه مستقیم به فروش می‌رساند.

به گزارش “ورزش سه” با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس این باشگاه تلاش دارد البسه اصلی تیم خودش را به صورت مستقیم به هواداران بفروشد و دست واسطه‌ها را کوتاه کند. 

باشگاه پرسپولیس که در محوطه ورزشگاه درفشی‌فر از مدتی قبل یک فروشگاه کوچک راه‌اندازی کرده، حالا با شروع به کار فروشگاه اینترنتی‌اش در سایت رسمی خود سعی دارد به نوعی مقابل کپی‌رایت بایستد و البته سود فروش پیراهن را در همکاری با برند تولیدکننده البسه باشگاه مال خود کند.

به همین منظور برخی البسه باشگاه مثل کیت اول و دوم تیم یا ست پیراهن و شوت ورزشی فعلا دارای قیمت است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی باشگاه مراجعه کنند و سفارش بدهند.

با این وجود قیمتی که باشگاه برای البسه خود با برند مجید گذاشته کار غالب هواداران برای خرید لباس اصلی تیم محبوبشان را سخت می‌کند. قیمت کیت اصلی پرسپولیس که فعلاً در طرح اول و دوم (قرمز و مشکی) موجود است 2 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده که بیش از 40 دلار می‌شود. برای پیراهن هواداری هم قیمت 600 هزار تومان در نظر گرفته شده که طبیعتاً کیفیت لباس تیم را ندارد.

البته در مقیاس جهانی با توجه به اینکه کیت اصلی باشگاه‌های بزرگ اروپایی حداقل چیزی حدود 90 – 80 یورو قیمت دارد شاید قیمت کیت اصلی پرسپولیس که کمتر از نصف آنهاست چندان گران نباشد اما با توجه به درآمد ریالی هواداران در ایران خرید البسه اورجینال باشگاه کار سختی است و احتمالا بیشتر دوستداران پرسپولیس باید به خرید لباس هواداری اکتفا کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا