ورزش

چادرملو به لیگ برتر صعود کرد/ حسرت برای فجرسپاسی با امتیاز مساوی!

هفته پایانی لیگ دسته اول؛

در هفته پایانی لیگ دسته اول، تیم فوتبال خیبر خرم آباد برابر شهر راز شیراز متوقف شد. چادرملو هم رقابت را از فجرسپاسی برد و دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم فوتبال خیبر خرم آباد که صعودش را به لیگ برتر قطعی کرده بود برابر شهر راز شیراز با نتیجه تساوی یک به یک متوقف شد.

در مهم‌ترین دیدارهای این هفته هم تیم فجر سپاسی که در رده دوم قرار داشت به مصاف پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و سوم شد.

چادرملو اردکان هم برابر دریا بابل صف آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و هم امتیاز با فجر سپاسی شد اما به دلیل عملکرد بهتر در بازی رو در رو نسبت به فجر در رده دوم قرار گرفت و بعد از خیبر خرم آباد به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد.

اما دریا بابل با این شکست در رده شانزدهم به کار خود پایان داد و همراه با شاهین بندرعامری و خوشه طلایی به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

در جدول نهایی لیگ دسته اول، خیبر خرم آباد با ۷۷ امتیاز قهرمان شد و فجرسپاسی و چادرملو با ۷۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در انتهای جدول هم دریا بابل با ۳۱ امتیاز شانزدهم شد. شاهین بندرعامری با ۲۷ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت و خوشه طلایی با ۲۴ امتیاز در رده آخر به کار خود پایان داد.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* شهر راز شیراز یک – خیبر خرم آباد یک
* نفت مسجدسلیمان ۲ – خوشه طلایی صفر
* آریو اسلامشهر صفر – استقلال آبی پوش ملاثانی صفر
* مس سونگون یک – مس کرمان یک
* مس شهر بابک ٢ – شاهین بندر عامری یک
* نفت و گاز گچساران ٣ – شهرداری آستارا صفر
* چادرملو اردکان یک – دریا بابل صفر
* پارس جنوبی جم صفر – فجر سپاسی ٢
* داماش گیلان ۲ – سایپا ٢

آگهی
دکمه بازگشت به بالا