ورزش

چرا "متشرعی" بسکتبالیست‌های تیم آبادان را از تیم‌ملی خط زد؟

ایسنا/خوزستان باشگاه پالایش نفت آبادان از اقدام سرمربی تیم‌ملی بانوان در خط زدن دو بازیکن این تیم، گله‌مند است.

اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتال بانوان برای حضور در مسابقات کاپ آسیا، در حالی از امروز چهارشنبه پنجم آبان در تهران آغاز می‌شود که متشرعی سرمربی تیم‌ملی و سرمربی فصل گدشته پالایش نفت آبادان، مژگان خدادادی و ناهیده اسدی را که پیش از این در ترکیب تیم‌ملی بودند، خط زد. موضوعی که واکنش شدید باشگاه آبادانی را در برداشت و در صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه نیز این موضع را تسویه حساب شایسته متشرعی با آبادانی‌ها دانست. البته بعد از ساعتی باشگاه، پست خود را با انتشار یک پست دیگر مبنی بر این‌که “صرفا به خاطر نام مقدس تیم‌ملی ایران پست منتشر شده قبلی را حذف می‌کنیم” از صفحه خود برداشت.

باشگاه پالایش نفت آبادان حتی نوع صحبت متشرعی با مژگان خدادادی ملی‌پوش با سابقه پالایش نفت را شایسته سرمربی تیم‌ملی ندانسته و کم‌لطفی و بی‌احترامی در حق بازیکنان خود در اردوی تیم‌ملی را نیز برای خود قابل پیگیری دانست.

اما فارغ از گله‌مندی‌های باشگاه آبادانی و پیش‌بینی آن‌ها که چون خدادادی و اسدی لباس شیمیدور و اکسون را به تن ندارند، جایی در تیم‌ملی نخواهند داشت؛ چرا باید ۱۲ نفر تیم‌ملی از دو تیم شیمیدور و اکسون باشند؟ آیا این یعنی فدراسیون نگاهی به دیگر تیم‌ها ندارد یا طی این‌ سال‌ها موفق به بازیکن‌سازی نشده است یا شرایط دیگری در روند دعوت بازیکنان به تیم‌ملی حاکم است؟

مردم آبادان که بعد از فوتبال علاقه فراوانی به بسکتبال دارند و همیشه نیز تیم‌هایشان در لیگ برتر آقایان و بانوان حرف برای گفتن داشته‌اند و از مدعیان بوده اند، حالا منتظرند که بدانند موضع فدراسیون در قبال تیم پالایش نفت به عنوان یک تیم موفق و مدعی چیست.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا