ورزش

چکیده سه نسل والیبال ایران در المپیک حضور خواهد داشت

پوریا فیاضی با تاکید بر اینکه مردم برای لیگ ملت‌ها صبوری کنند گفت: الکنو باید به ترکیب خاص خودش برسد و چکیده سه نسل والیبال ایران در المپیک حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا فیاضی ملی‌پوش والیبال درباره شرایط تمرینات تیم ملی گفت: در بدو ورود بازیکنان، شرایط مقداری پیچیده و خاص بود. متأسفانه مشکل کرونا به آمادگی بازیکنان ضربه وارد کرد. پیش از ورود الکنو به تمرینات تیم ملی، کادر فنی زحمت کشیدند و بازیکنان را به حد خوبی از نظر آمادگی رساندند اما طی هفته‌ای که تست می‌دادیم، تست برخی از بازیکنان مثبت و از شرایط آرمانی خارج می‌شدند. به طور کلی روند رو به رشدی تا امروز داشته‌ایم.

وی ادامه داد: رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان شاهد هستیم. در تمام پست‌ها بازیکنان با انگیزه و خوبی داریم و همین باعث می‌شود تیم ملی خوبی داشته باشیم.

تفکرات لژیونرها حرفه‌ای تر شده است
دریافت کننده قدرتی  والیبال در پاسخ به این سئوال که ملی‌پوشان هم‌پست خودت در چه وضعیتی قرار دارند؟ گفت: بسیار خوب هستند، از زمانی که بازیکنان بیشتر لژیونر شده‌اند و خارج از کشور توپ زده‌اند، تفکراتشان حرفه‌ای‌تر شده است. علی‌رغم آنکه لیگ برتر نیز رشد بسیار خوبی داشت و همانطور که شاهد بودیم لیگ قوی را پشت سر گذاشتیم. سطح بازیکنان بالا رفته و همین باعث شد رقابت در تیم ملی بسیار نزدیک شود. مطمئنم با نگاهی که الکنو و کادرش دارد، بازیکنان شایسته‌تر و با لیاقت تر به پیراهن تیم ملی دست پیدا کنند.

نگاه الکنو به مصدومان جالب است
وی در پاسخ به این سئوال که آیا مصدومیتش به طور کامل برطرف شده است یا خیر؟ گفت: همه هر چهار سال یکبار المپیک بازی می‌کنند و من هر چهار سال یکبار جراحی کوچکی روی پایم انجام می‌دهم(با خنده). از الکنو بسیار تشکر می‌کنم چرا که دید او نسبت به بازیکن مصدوم بسیار جالب است. کاملاً مرا آزاد گذاشته‌اند. از افروزی و بدنسازم تشکر می‌کنم که دید حرفه‌ای داشتند و باعث شدند انگیزه بیشتری بگیرم. پیشرفتی که در حال حاضر در پایم داشته‌ام، خیلی خوشحال‌کننده است. راهش را بلدم و مطمئن باشید به شرایط آرمانی بازخواهم گشت. فکر می‌کنم مقداری دیرتر از سایر بازیکنان این اتفاق رخ دهد. امیدوارم برایم دعا کنند و مطمئن باشند در این وضعیت کم نخواهم گذاشت.

الکنو مربی سختگیری است
فیاضی در پاسخ به این سئوال که تأکید الکنو در تمرینات بیشتر روی چه مسائلی است؟ افزود: مربی که پستی را برای حضور در مسابقات سختی مانند المپیک می‌پذیرد، صد درصد مطالعات خود را انجام داده است. نقاط ضعف و قوت تیم ملی را در ذهنش دارد. در جلسات ابتدایی باید به الکنو زمان داد. همانطور که شاهد هستید الکنو به نقاط ضعف بازیکنان در تیم ملی پی برده است و تمرینات را نسبت به همین نقاط ضعف تنظیم می‌کند. به طور کلی، الکنو مربی سختگیری است.

هیچ مربی کادویی به بازیکنان نمی‌دهد
وی ادامه داد: در کادر او نیز تندروان و اکبری، مربیان سخت‌گیری هستند اما چیزی جز خوش‌رویی از آنها ندیده‌ایم و این تنها یک دلیل دارد و آن این است که بازیکنان به نحو احسن کارشان را انجام می‌دهند و گرنه هیچ مربی کادویی به بازیکنان نمی‌دهد. بازیکنان سخت تلاش می‌کنند. روند رو به رشد است که مهربانی را از کادر فنی شاهد هستیم. الکنو قهرمان المپیک است. اگر به المپیک به دقت نگاه کنیم، مقامی است که برای هر کسی اتفاق نمی‌افتد. او بالاترین مدال رشته والیبال را در اختیار دارد.
 

باید سوار موج سرمربی شویم
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال افزود: اگر می‌خواهیم صد درصد موفق باشیم، باید در راستای مواردی که الکنو از ما می‌خواهد قدم برداریم. فدراسیون نیز محیط خوبی را در بیرون برای بازیکنان مهیا کرده است. آمار کرونایی ما تقریباً به صفر رسیده است و چه داخل زمین که بازیکنان باید سوار موجی شوند که الکنو می‌خواهد و مطمئن باشید اگر این نکات را رعایت کنیم، نتیجه قابل قبولی خواهیم گرفت که مردم مجدد به ورزش والیبال افتخار کنند.

چکیده سه نسل در المپیک حضور خواهد داشت
این ملی‌پوش والیبال در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی شما از کیفیت حضور تیم ملی در لیگ ملت‌ها و المپیک چیست؟ گفت:  باید نگاه ما به لیگ ملت‌ها این باشد که چون الکنو زمان کمی دارد و باید از بازیکنان استفاده کند، بداند که روی چه بازیکنانی می‌تواند حساب کند، ترکیب بسیار جذابی خواهیم داشت. چکیده سه نسل والیبال ایران است که می‌خواهد در المپیک حضور داشته باشد. هم جوان و با انگیزه و هم جنگنده. فکر می‌کنم تیم جذابی خواهد شد اما برای لیگ ملت‌ها مقداری مردم صبور باشند که الکنو بتواند ترکیب خاص خودش را پیدا کند اما قدرت لازم که می‌توان از مجموع این بازیکنان گرفت در المپیک پیاده کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا