ورزش

ژاوی: حیف است که اوضاع مالی خیلی خوبی نداریم

امیدوارم دمبله بماند

ژاوی، سرمربی بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که نهایتاً عثمان دمبله در این تیم ماندگار شود.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان ژاوی در هفته‌های اخیر فوق العاده عمل کرده اند و خود را تا رتبه دوم لالیگا نیز بالا کشیدند. بارسلونا در لیگ اروپا نیز یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود و در این راه آنها فردا شب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانکفورت خواهد رفت.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فرانکفورت گفت: “این یک استادیوم جدید است، یک شهر جدید. این یک استادیوم عالی است، فردا یک جو عالی خواهد بود. آمدن به آلمان لوکس است. رویکرد ما چه در خانه یا خارج از خانه بازی کنیم، تغییر نمی کند. ما شرایط خوبی داریم.

فرانکفورت مربی خوبی دارد و از نظر بدنی نیز بسیار قوی هستند. ما در قرعه کشی خوش شانس نبودیم. آنها ما را مدعی می دانند اما در عین حال این یک بازی بسیار سخت و پیچیده خواهد بود.”

عملکرد عالی رونالد آرائوخو: “او برای ما مثل یک ضمانت محسوب می‌شود. بارسلونا حالا یک مدافع میانی برای 10 سال یا بیشتر در اختیار دارد. مدافعان میانی کمی مانند او در دنیا وجود دارند. او خودش کلید اصلی مذاکرات برای تمدید قرارداد بوده است. هواداران بارسلونا می توانند افتخار کنند که او تصمیم گرفته که بماند.”

وضعیت تمدید قرارداد عثمان دمبله: “باشگاه در حال تلاش است و امیدوارم او نهایتاً تصمیم بگیرد که بماند. 
گاوی، آرائوخو، دمبله… اگر بتوانیم آنها را در سال آینده داشته باشیم، تیم بهتری خواهیم بود.”

بازی در ورزشگاه خانگی فرانکفورت: “به ما گفته اند که فضا فوق العاده است. ما هم از بازی در ترکیه آمده‌ایم. فردا تست دیگری است و ممکن است سناریوی متفاوتی باشد.”

تمرین دمبله در روز تعطیل: “من فقط از نوامبر می‌توانم با شما صحبت کنم و بارها گفته ام که او الگو است، طرز برخوردش، نحوه تمرینش، تعهد، مشارکت… او بسیار با انگیزه، شاد، با شخصیت برنده، خوشحال است… رفتن به تمرین در روز تعطیل تعجب آور نیست، او یک حرفه ای و بسیار خوب است. نمی دانم در مورد عثمان دیگر چه بگویم. چه چیز دیگری باید بگویم؟ من قبلاً آن را برای خودم امضا کرده ام. ما بهترین وضعیت مالی را نداریم و حیف است. باید خودمان را تنظیم کنیم، فقط همین. امیدوارم بماند زیرا می تواند تفاوت ها را رقم بزند.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا