ورزش

کابوس ادامه دارد: مصدومیت مدافع سیتی جدی است

جان استونز، مدافع منچسترسیتی، باید برای مدتی طولانی‌تر از میادین دور باشد و به این زودی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، استونز در اردوی تمرینی پیش فصل از ناحیه ماهیچه پایش دچار مصدومیت شد و حالا مشخص شده که این مشکل هنوز حل نشده است. 

او در جریان دیدارهای سیتی در دو هفته ابتدایی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با پیروزی برابر نیوکسل و برنلی همراه بود و همچنین قهرمانی این تیم در سوپر جام اروپا با غلبه بر سویا در ضربات پنالتی هم غایب بود. 

حالا پپ گواردیولا تایید کرده که این بازیکن تا پس از وقفه دیدارهای ملی در ماه سپتامبر هم قادر به بازگشت به میادین نیست. به این ترتیب، او دیدارهای تیم ملی انگلیس در مسابقات انتخابی یورو 2020 برابر اوکراین و بازی دوستانه مقابل اسکاتلند را هم از دست خواهد داد. 

1901501

این به هیچ وجه خبر خوبی برای سیتی نیست که پیش از این کوین دی بروینه را هم در همان دیدار هفته اول به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود. این بازیکن بلژیکی هم پایش را به تیغ جراحان سپرده و تا پایان سال جاری میلادی به ترکیب سیتی بازنخواهد گشت. 

وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر قرار است در فاصله چهار تا دوازده این ماه باشد و این یعنی استونز حداقل دو دیدار آینده برابر شفیلد یونایتد و فولام را هم از دست خواهد داد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا