ورزش

کرونا به اردوی حریف ایران رسید

آزمایش کرونای کاپیتان تیم ملی عراق و مربی بدنساز این تیم مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتیجه آزمایش کرونای علاء عبدالزهرا کاپیتان تیم ملی عراق و بازیکن سابق باشگاه‌های تراکتورسازی و مس کرمان همچنین حسین علی دیگر ملی‌پوش عراقی و مربی بدنساز این تیم مثبت اعلام شد.

علاء عبدالزهرا بعد از دریافت نتیجه آزمایش در این خصوص گفت: بعد از دو مرحله انجام آزمایش نتیجه تست من و حسین علی مثبت اعلام شده و در قرنطینه حضور داریم. نشانه‌های زیادی نداریم تنها تب خفیف داریم و از اردوی تیم ملی خارج شدیم. متاسفانه امکان حضور در اردوی امارات و دو مسابقه تدارکاتی برابر ازبکستان و اردن را نخواهیم داشت.

در همین حال باسل کورکیس مدیر تیم ملی عراق گفت: پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش، این دو بازیکن از تیم کنار گذاشته شده و قرنطینه شدند. متاسفانه آنها به همراه مربی بدنساز تیم ما را در سفر به امارات و دو مسابقه تدارکاتی که در پیش داریم همراهی نمی‌کنند. سایر بازیکنان در شرایط خوبی قرار ندارند و مشکل خاصی برای این بازی‌ها نداریم.

گفتنی است تیم ملی عراق یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی امشب بغداد را به مقصد امارات ترک می‌کند و در این کشور دو بازی تدارکاتی برابر ازبکستان و اردن برگزار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا