ورزش

کلوپ: اشتباه یوونتوس و بایرن را تکرار نمی‌کنیم

تحت تاثیر ویارئال قرار گرفتم؛

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، هشدار داد که تیمش کار دشواری برابر ویارئال پیش رو خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول که این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد فرداشب در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ می دانند که اصلاً کار آسانی برابر ویارئال پیش‌رو نخواهند داشت و با توجه به دیدارهای قبلی این تیم نمی توانند تیم اونای امری را دست‌کم بگیرند.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ویارئال گفت: “اونای امری یک مربی وسواسی است که برای موقعیت های مختلف در یک بازی آماده می‌شود. آنها روش‌های مختلفی برای فشار آوردن روی حریف دارند و به نتایج متفاوت واکنش نشان می‌دهند. او یک مربی در سطح جهانی است که کاری باورنکردنی انجام می‌دهد. ما آنها را به درستی تجزیه و تحلیل کرده ایم. من قبلا هم برای امری و ویارئال احترام زیادی قائل بودم، اما آنها را به درستی تماشا کردم و تحت تاثیر قرار گرفتم‌. ما باید تا جایی که ممکن است کار را برای ویارئال سخت کنیم و این همان کاری است که می‌خواهیم در هر دو بازی انجام دهیم.

ویارئال برای این رقابت ساخته شده است. صادقانه بگویم، یوونتوس و بایرن ممکن است آنها را دست کم گرفته باشند، این اتفاق برای ما نخواهد افتاد. آنها واقعاً فوتبال خوبی بازی می کنند که می خواهند تاریخ سازی کنند. ما اینجا هستیم زیرا نتایجی را که لازم داشتیم کسب کردیم. تمرکز ما 100 درصد روی ویارئال است. حضور در نیمه نهایی کاملاً خاص است. بسیاری از مربیان و بازیکنان برای قرار گرفتن در این شرایط تلاش می کنند. باید از آن لذت برد. ما باید عملکردی مشاور با دیدار برابر بارسلونا در سال 2019 داشته باشیم”

کلوپ در ادامه گفت: “آنها در لیگ هفتم هستند، اما نتایج واقعاً خوبی داشته اند. آنها بایرن را شکست دادند، آنها والنسیا را شکست دادند. اسپانیا نیز لیگی بسیار رقابتی است. اونای نشان می دهد که برای هر نتیجه برنامه دارد، خواه 1-0 باشد یا بیشتر و کمتر. لحظاتی در بازی فردا شب وجود دارد که ما اذیت خواهیم شد اما نیازی نیست عصبی شویم. در عین حال ما نیز می توانیم ویارئال را اذیت کنیم”

پیشرفت لیورپول در ماه ها و هفته های اخیر: “فکر می‌کنم لحظه‌ای که همه چیز تغییر کرد، زمانی بود که بعد از چلسی از تعطیلات کرونا برگشتیم. آن موقع با برنتفورد در خانه بازی داشتیم. ما 14 امتیاز عقب بودیم در حالی که دو بازی پیش روی‌مان بود. آن زمان بود که تصمیم گرفتیم خودمان را امتحان کنیم. ما جاه‌طلبی های بزرگی داریم. مهمترین چیز این است که به لیگ قهرمانان صعود کنیم. این یک لحظه بزرگ است و ما این کار را دو بازی پیش انجام دادیم. این اتفاقی بزرگ است، هر بازی باید برای ما فینال باشد. هر بازی یک فینال است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا