ورزش

کورت مرکزی تنیس مجموعه المپیک کیش تکمیل می‌شود

تجهیز و ساخت زمین‌های تنیس در جلسه بین دبیر  شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویئس فدراسیون تنیس  در دستور کار مناطق آزاد تجاری کشور قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در  جلسه با وحید مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور پیرامون توسعه و تجهیز زمین‌های تنیس مناطق آزاد تجاری کشور بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه اهمیت زیرساخت‌های تنیس برای توسعه ابعاد همگانی و قهرمانی این رشته مورد توجه قرار گرفت و بحث و بررسی در خصوص تکمیل سنتر کورت مجموعه المپیک کیش، ادامه ساخت ٦ زمین تنیس در مجموعه ورزشی قشم همچنین ساخت زمین‌های تنیس در مناطق آزاد انزلی و چابهار مورد توجه قرار گرفت.

در این جلسه وحید مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد نجاری کشور، با موافقت درخواست‌های رئیس فدراسیون تنیس، مقرر شد ساخت و تجهیز زمین‌های تنیس در کلیه مناطق آزاد تجاری کشور در دستور کار قرار گیرد .

در طی ماه‌های گذشته منطقه آزاد کیش و  منطقه آزاد انزلی با توجه به ظرفیت‌های تنیس در این مناطق، میزبان رویدادهای مهمی بودند و با توسعه و تجهیز زمین‌های تنیس در مناطق آزاد تجاری ، زمینه بسیار مناسب تری  برای پیشرفت این رشته ورزشی مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا