ورزش

کولاک یک جوان دیگر از آکادمی سپاهان در نقش جهان!

با ثبت دو پاس گل و زدن یک گل؛

آریا یوسفی ستاره غیرمنتظره سپاهان در نیمه اول دیدار برابر صنعت نفت آبادان بوده است.

به گزارش “ورزش‌سه”، وقتی ترکیب سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان اعلام شد، دو تغییر غیرمنتظره در ترکیب این تیم دیده می‌شد؛ یکی حضور محمد قربانی در قلب خط دفاعی به جای نیلسون جونیور و  دیگری اضافه شدن آریا یوسفی به خط میانی برای پر کردن جای قربانی که به قلب خط دفاعی رفته بود.
آریا یوسفی در حالی به ترکیب اصلی راه پیدا کرد که در آخرین بازی سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشت و با تاثیرگذاری روی یک گل و به ثمر رساندن یک گل دیگر، نقش مهمی در بازگشت سپاهان مقابل پیکان ایفا کرد.
با این حال کسی فکر نمی‌کرد که آریا یوسفی بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد، اما این تصمیمی بود که مورایس به موازات استفاده از حسین‌نژاد به صورت ثابت، از آریا یوسفی هم استفاده کرد تا به شکلی کاملا غیرمنتظره شماره 14 سپاهان ستاره این تیم بی چون و چرای طلایی‌پوشان اصفهانی در نیمه اول باشد.
سپاهان در نیمه اول طوفانی ظاهر شد و موفق شد در دقایق 13، 30 و 33 گلزنی کند، اما در تمام این گل‌های یک رد پای مشترک دیده می‌شد و این رد هم به بازیکنی جز آریا یوسفی متعلق نبود.

ویدئو: 312990
ویدئو: 312991
ویدئو: 312993

یوسفی که البته خیلی مورد توجه رضا عنایتی قرار نداشت و در ترکیب اصلی تیم امید در ازبکستان مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، در دقیقه 13 با یک ارسال دقیق و تماشایی زمینه‌ساز گل رضا اسدی شد و در دقیقه 30 پاسی که میلاد زکی‌پور به محوطه جریمه فرستاده بود را به خوبی کنترل کرد و با یک شوت پای راست گل دوم بازی را وارد دروازه فهد طالب کرد. گل سوم مسابقه هم در شرایطی با تو سر توپ دیدنی عیسی آل‌کثیر و ضربه تمام کننده این مهاجم جنوبی به دست آمد، که آریا یوسفی ارسال کننده پاس آن در فضایی بسیار مطلوب برای مهاجم فرصت‌طلب آبادانی‌ها بود.
حالا با یک مسابقه آریا یوسفی توانست خودش را هم در جدول گلزنان و هم در جدول پاسورهای لیگ بیست و سوم به عنوان یک بازیکن شاخص مطرح کند. او که در دیدار برابر پیکان هم گلزنی کرده بود، حالا در پایان نیمه اول مصاف برابر صنعت نفت موفق به ثبت 2 پاس گل و 2 گل در شرایطی شده که دقایق حضورش در مسابقات به سختی بیشتر از یک 90 دقیقه می‌شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا