ورزش

کونته: فعلا هیچ مربی‌ای در جهان در تاتنهام موفق نمی‌شود

آنتونیو کونته گفت که هیچ مربی در جهان نمی‌تواند در تاتنهام به سرعت عمل کند و این تیم را به اوج برگرداند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، این مربی ایتالیایی که در ماه نوامبر به  سمت سرمربیگری تاتنهام منصوب شد، یک پروژه بازسازی را در این تیم انجام داده است و تیم اگر بخواهد به اوج فوتبال انگلیس بازگردد، نیاز به زمان بیشتری دارد. یکی از بزرگترین مشکلات آنها ناهماهنگی فاحش در نتایج و عملکردهای بازیکنان بوده است. مثلا آنها در دیدار با منچسترسیتی در لیگ برتر پیروز شدند اما  مقابل میدلزبورو در جام حذفی  شکست خوردند.

کونته گفت که این داستان تاتنهام در دو دهه گذشته بوده است و این تیم ثبات کافی نداشته است. فراز و نشیب های زیادی وجود دارد. به طور خلاصه برای قهرمانی اولین چیزی که باید اتفاق بیفتد این است که ثبات داشته باشید. انجام این کار و تغییر این شرایط که سال‌هاست در تاتنهام اتفاق می‌افتد، ساده نیست. در مدت زمان کوتاه انجام این کار غیرممکن است، نه تنها برای من، بلکه فکر می‌کنم هر مدیر یا مربی‌ای بیاید نمی تواند شرایط را تغییر دهد. این داستان باشگاه در ۲۰ سال گذشته است.

تاتنهام در دیدار بعدی خود در لیگ برتر باید دوشنبه به دیدار اورتون برود و امیدوار است بعد از حذف از جام حذفی بتواند در این دیدار به مسیر برد بازگردد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا