ورزش

گزارش زنده/ آلومینیوم اراک 1 نساجی ۰

مطهری به دنبال سومین برد پیاپی

حمید مطهری حالا به دنبال کسب سومین برد پیاپی در اراک و مقابل آلومینیوم است.

به گزارش “ورزش سه” یکی از سخت‌ترین مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر در اراک و به میزبانی آلومینیوم برگزار می‌شود. جایی که نساجی برای کسب سومین برد پیاپی خود در لیگ می‌جنگد و شاگردان مهدی رحمتی هم به دنبال دومین پیروزی پیاپی خانگی هستند و می‌خواهند با رتبه‌ای خوب به تعطیلات لیگ بروند.

گزارش زنده دیدار دو تیم نساجی و آلومینیوم را از این صفحه پیگیری کنید:

روز: جمعه؛ مورخ: ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
ساعت: ۱۷:۳۰
ورزشگاه: امام خمینی اراک
داور: امیر عرب براقی
کمک‌ها: هادی طوسی، مرتضی سلمان‌نژاد و شاهین یزدانی
ناظر: حسن کامرانی‌فر

آلومینیوم اراک
حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، امیر نوری، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، رضا جبیره و محمدرضا آزادی 
سرمربی: مهدی رحمتی

نساجی مازندران
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سید علیرضا ابراهیمی، سعید غلامعلی‌بیگی، علی شجاعی، مهرداد عبدی، محمد شریفی، صابر حردانی، حسین زامهران، رضا جعفری و کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

? اخطار
وحید محمدزاده(13) از آلومینیوم اراک
سعید غلامعلی بیگی(13) از نساجی 

⚽️ شرح گل:
دقیقه ۱۵؛ محمود قائدرحمتی- هانسل زاپاتا از سمت چپ پرتاب اوت بلندی را انجام داد که توپ در محوطه جریمه با دفع ناقص مدافعان نساجی به احسان حسینی رساند و او با ضربه سر توپ را در اختیار قائدرحمتی قرار داد که این بازیکن باز هم با ضربه سر قشنگی توپ را به گوشه دروازه نساجی برساند و گل اول برای آلومینیوم به دست آمد.

⏱️لحظات حساس:

دقیقه ۶- آلومینیوم از سمت راست صاحب موقعیت خطرناکی شد که سانتر فخرالدینی و در ادامه ضربه سر رضا جبیره به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

?حاشیه:

*مدیران عامل دو باشگاه قبل از شروع مسابقه دیدار گرمی با یکدیگر داشتند.

* اعضای آلومینیوم قبل از شروع بازی، کنار زمین حلقه اتحادی تشکیل داد و صحبتی بین اعضای این تیم رد و بدل شد که همین امر باعث تاخیر یک‌ دقیقه در شروع مسابقه گردید.

*در دقیقه ۱۲ قبل از اینکه کرنر از سمت راست روی دروازه نساجی ارسال شود، وحید محمدزاده و سعید غلامعلی‌بیگی در محوطه جریمه درگیری لفظی پیدا کردند که داور به هر دو کارت زرد نشان داد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا