ورزش

گل‌محمدی: در آبادان حس خیلی خوبی دارم

به منصوریان بابت تیمش تبریک می‌گویم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید در هفته‌های آینده مذاکرات لازم برای تمدید قرارداد با میلاد سرلک انجام خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم و در این شهر با صفا و در کنار مردم خوب و خونگرم آبادان حضورم دارم؛ آنها همیشه مظهر خنده و عشق و مقاومت بوده‌اند. جا دارد یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بداریم. آبادان از اولین شهرهایی بود که مورد تجاوز قرار گرفت ولی با ایستادگی زیاد توانستند این شهر را حفظ کنند. وقتی به این شهر با صفا می‌آیم حس خیلی خوبی دارم. از کسانی که از بدو ورود ما از فرودگاه تا هتل از ما استقبال کردند و از همه آبادانی هایِ هوادار پرسپولیس تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی فردا با صنعت نفت آبادان عنوان کرد: بازی خیلی مهمی را در پیش داریم. همه می‌دانیم هر هفته که به پایان بازی ها نزدیک تر می‌شویم؛ حساسیت بازی ها بیشتر می‌شود و هر بازی شبیه یک فینال است؛ حتی می‌توانم بگویم خودِ فینال است. نفت آبادان هم نشان داده که یک تیم خیلی خوب است؛ هر چند شروع خوبی نداشتند اما در ادامه خیلی بهتر شدند و نتایج خوبی به‌دست آوردند. به آقای منصوریان بابت این تیم خوبی که ساختند تبریک می‌گویم؛ آنها یک تیم کاملا منظم، هماهنگ و تکنیکی و دارای ایده و تاکتیک هستند.

او ادامه داد: قطعا بازی راحتی برای هیچ‌کدام از تیم ها نخواهد بود. مهم است که بتوانیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم. از بازیکنانم انتظار دارم که فردا با تمرکز کامل و دوندگی و تلاش زیادشان بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. می‌دانیم که بازی راحتی برای ما نخواهد بود. انشاالله با تمرکز کامل بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم. هدفمان قطعا کسب سه امتیاز است. انشاالله بازی خوبی را از طرف دو تیم شاهد باشیم که هواداران لذت ببرند و نتیجه هم چیزی باشد که ما انتظار داریم.

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: هفته هاست که عالیشاه، آل‌کثیر و نعمتی را در اختیار نداریم. هفته هایی هم بود که به‌خاطر کرونا بعضی از بازیکنان را نداشتیم. سرلک هم به‌خاطر مصدومیت در بازی قبل در بازی فردا حضور نخواهد داشت. سعید آقایی هم محروم است.

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به اخباری که مبنی بر عدم علاقه سرلک به تمدید قرارداد با پرسپولیس مطرح شده بود گفت: قطعا در یکی دو هفته آینده با سرلک مذاکراتی را برای تمدید قرارداد خواهیم داشت.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا