ورزش

یاسر در انگلیس رقیب منصور شد!

رئیس نیوکسل: می‌خواهیم شماره یک انگلیس باشیم

یاسر الرمیان، رئیس نیوکسل، اعلام کرد که می خواهد بعد از فصل «جادویی» به شماره یک تبدیل شود.

به گزارش “ورزش سه”، به گفته یاسر الرمیان، رئیس هیئت مدیره نیوکسل، ساختار مالکیت عربستانی این باشگاه پس از صعود به لیگ قهرمانان اروپا، به این باشگاه “جاه طلبی و آرزو” برای تسلط بر فوتبال انگلیس داده است.

این مرد 53 ساله نقش اول صاحبان جدید نیوکسل از زمان تصاحب جنجالی آن‌ها در سال 2021 بوده است.

نیوکسل در طول فصل 22-2021 قبل از کسب مقام چهارم غیرمنتظره فصل اخیر از سقوط جلوگیری کرد و این امر باعث شد باشگاه آماده باشد با بوجه مالی شگفت انگیز برای افتخارات بزرگ خیلی زودتر از حد انتظار آماده شود.

1890906

او به سایت رسمی نیوکسل گفت:”ما در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتیم، بنابراین درآمد ما در حال افزایش است. هرچه درآمد بیشتری داشته باشیم، بازیکنان بیشتری خواهیم داشت و وقتی می‌گویم بازیکنان، منظورم کل لیست [25 نفره] است. لیگ قهرمانان برای ما درآمد بیشتری خواهد داشت، حمایت مالی در حال بهبود است و این برای ما بودجه بیشتری دارد. اگر همه اینها را کنار هم بگذارید، فکر می‌کنم باید جاه‌طلبی و آرزوی شماره یک بودن را داشته باشیم.”

اظهارات الرمیان برای حریفان نیوکسل در لیگ برتر و اروپا، یک واقعیت ترسناک است. پس از تصاحب این باشگاه، که در زمان مایک اشلی به عنوان یک غول خفته معرفی می شد، انتظار می رفت که مسیری مشابه منچسترسیتی را پس از خرید آنها توسط گروه ابوظبی در سال 2008 دنبال کنند.

1890905

منچسترسیتی در فصل اخیر پس از 15 سال به سه گانه تاریخی دست پیدا کرد. قوانین سختگیرانه مالی لیگ برتر نیوکسل را ملزم کرده که با جدیت بیشتری برای جذب بازیکن هزینه کند.

نیوکسل در حال حاضر در حال بستن قرارداد 55 میلیون پوندی برای ساندرو تونالی، هافبک آث میلان است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا