ورزش

۶ ستاره‌ای که می‌توانند شاگرد پپ شوند


رسانه بین‌المللی به اهداف منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس از آرسنال عقب افتاده و در پی جبران اختلاف هشت امتیازی البته با یک بازی کمتر است، وبگاه «گل» به ستارگانی پرداخته که می‌توانند از اهداف بالقوه «پپ گواردیولا» برای تقویت آبی‌های منجستر باشند.

جود بلینگام (دورتموند)

رقابت‌ برای جذب ستاره ۱۹ ساله انگلیسی بین تیم‌های بزرگ اروپایی در جریان است و سیتیزن‌ها امیدوارند پس از «ارلینگ هالند» هم‌تیمی پیشین او را هم به اتحاد بیاورند.

رافائل لیائو (میلان)

پساز جذب هالند، «رحیم استرلینگ» و «گابریل ژسوس» از تیم منچسترسیتی جدا شدند. لیائو پرتغالی که فصلی درخشان را در سن‌سیرو پشت‌سر گذاشته، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای تقویت هر چه بیشتر خط حمله آتشین سیتیزن‌ها باشد.

جوسگو گواردیول (لایپزیگ)

مدافع ماسک‌زده کرواسی، یکی از ستارگان بی‌بدلیل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. پپ که به دلیل کمبود مدافع، بعضی وقت‌ها مجبور می‌شود از «رودری» هافبک دفاعی خود در پست مدافع استفاده کند، گفته شده شخصا با گواردیول ۲۰ ساله تماس گرفته تا او را متقاعد به آمدن به اتحاد کند.

یوری تیلمانس (لستر سیتی)

در سال‌های اخیر همیشه شایعات مربوط به جدایی این هافبک بلژیکی از لسترسیتی به گوش می‌کسید اما به‌نظر می‌رسد ماجرا این‌بار جدی باشد. قرارداد تیلمانس در پایان فصل به پایان می کسد و او می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای «ایلکای گوندوگان» باشد که او هم شایعات جدایی‌اش از سیتی به گوش می‌رسد.

رافائل گریرو (دورتموند)

مدافع کناری پرتغالی در جام جهانی «ژائو کانسلو» سیتی را نیمکت‌نشین کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز در بوندسلیگا داشته است. چند ماه تا پایان قرارداد او باقی مانده و خرید او سران منچسترسیتی را از لحاظ مالی به دردسر نخواهد انداخت.

اتان انوانری (آرسنال)

انوانری ۱۵ ساله پس از اینکه در پیروزی سه بر صفر آرسنال مقابل برنتفورد به زمین آمد، نام خود را به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر به سر زبان‌ها انداخت. تجربه «فیل فودن» در سیتی نشان می‌دهد اگر گواردیولا به بازیکنی اعتقاد داشته باشد، می‌تواند از او بازیکن فوق‌العاده‌ای بسازد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا