ورزش

حضور مشروط تماشاگران گرگانی در فینال لیگ برتر بسکتبال

لزوم تهیه بلیت از طرف میزبان؛

تماشاگران تیم شهرداری گرگان تنها در صورتی می‌توانند دیدار سوم و چهام تیم‌شان در فینال لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند که اقدام به تهیه بلیت از تیم رقیب کرده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال لیگ برتر بسکتبال هفته جاری با برگزاری دیدارهای سوم و چهارم میان دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت پیگیری می شود.

طبق اعلام سازمان لیگ بسکتبال، دیدار سوم چهارشنبه 16 خرداد برگزار می شود و دو روز بعد هم چهارمین دیدار میان دو تیم برگزار می شود. طبیعت در تهران میزبان هر دو دیدار خواهد بود.

سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حق میزبانی طبیعت، تمام شرایط برگزاری این دو دیدار و حقوق آن را در اختیار این تیم قرار داده است.

محسن معزی فر مسئول سازمان لیگ بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: طی نشستی که با حضور نماینده طبیعت و کمیته داشتیم، قرار بر این شد تا ظرفیت تماشاگران حاضر در سالن به صورت کامل در اختیار طبیعت باشد که میزبان دیدارهای سوم و چهارم فینال است.

وی ادامه داد: بنابراین تماشاگران برای حضور در سالن باید اقدام به تهیه بلیت از طرف طبیعت کنند. در واقع نمایندگان حراست تنها با رویت چنین بلیتی به تماشاگران اجازه حضور در سالن را می دهد.

مسئول سازمان لیگ بسکتبال تاکید کرد: با این اوصاف تماشاگران شهرداری گرگان نمی توانند بدون تهیه بلیت به تهران سفر کنند و خواستار حضور در سالن باشند. آنها تنها در صورت کسب بلیت از طرف رقیب تیم‌شان، اجازه حضور در سالن را پیدا می کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا