ورزش

محمدیان: فدراسیون‌‌ها، ملاحظات حرفه‌ای را رعایت کنند

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: امیدواریم ملاحظات حرفه‌ای را همکاران ما در فدراسیون‌‌های دیگر بپذیرند و رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریبا محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در اردوی پایانی تیم ملی والیبال بانوان پیش از اعزام به مسابقات چلنج‌کاپ زنان آسیا 2024 اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که مسیر حضور دختران ایرانی را در رویدادهای حرفه‌ای هموار کنیم. در این راستا از بازیکنان نیز توقع داریم که نقش‌آفرینی بهتری در این مسیر داشته باشند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال ادامه داد: اردوهای مختلفی برای آماده‌سازی تیم برگزار شد. تیم فعلی، نسلی جدیدی است که از ترکیب بازیکنان زیر 21 سال و زیر 25 سال تشکیل شده است که در لیگ، نمایش خوبی داشته‌اند. امیدواریم که این بازی، چلنج کاپ را با موفقیت پشت سر بگذارند تا برای 2 رویداد مهم دیگر (قهرمانی زیر 20 سال آسیا و مسابقات داخل سالن آسیا) آماده شوند.

محمدیان در مورد عدم اعزام تیم ملی بزرگسالان به چلنج کاپ گفت: ما باید به نسل جدید هم فکر می‌کردیم. در مسابقات داخل آسیا نیز محدودیت سنی داشتیم وگرنه به بازیکنان بالای 25 سال هم فکر می‌کردیم. یکی اهداف فدراسیون، معرفی نسل جدید والیبال ایران است.

او در مورد فعالیت هم‌زمان پدیده بلوری‌زاده در تیم والیبال جوانان و تیم ملی دوومیدانی تصریح کرد: هر فدراسیون آزاد است که منابع انسانی تخصصی خود را از بین مربیان داخلی انتخاب کند. ما در این مورد به خودمان اجازه دخالت و ورود نمی‌دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: خانم بلوری‌زاده، قبل از بهمن ماه به عنوان سرمربی تیم زیر 20 سال برای شرکت در چلنج کاپ انتخاب شده و برای ما خیلی مهم است که مربی ما فقط روی تیم خودش تمرکز داشته باشد. فدراسیون دوومیدانی از خانم بلوری‌زاده دعوت به همکاری کرده و او هم پاسخ داده که تا پایان تیرماه درگیر تیم والیبال است.

محمدیان افزود: امیدواریم این ملاحظات حرفه‌ای را همکاران ما در فدراسیون‌‌های دیگر بپذیرند و رعایت کنند.

سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا 2024 از دوم تا نهم خرداد به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر 21 سال و باتجربه‌ها در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا