ورزش

توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم

نباید در یک لحظه تیم بشکند

مارک آندره تراشتگن معتقد است هرگز تیمی مثل بارسلونا نباید با دریافت یک گل فرو بپاشد و گفت اصلا توضیحی برای این شرایط اسفناک پیدا نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته برای مارک آندره تراشنگن درون دروازه بارسلونا روز خوبی نبود و او 4 گل از خیرونا دریافت کرد. 

بارسا تا دقیقه 60 از میزبانش پیش بود ولی به یکباره ورق برگشت و خیرونا توانست سه گل دیگر بزند و در نهایت پیروز از زمین خارج شود. با این شکست بارسا رتبه دوم لالیگا را از دست داد و رئال را قهرمان کرد.

توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم

تراشتگن در پایان بازی گفت: «پیدا کردن توضیح دشوار است. ما تا یک نقطه خاص بازی را کاملا تحت کنترل داشتیم، اما آنها گل تساوی را به ثمر رساندند و سپس همه چیز تغییر کرد. ما هیچ راه حلی برای متوقف کردن آنها پیدا نکردیم و آنها در عرض چند دقیقه از ما سبقت گرفتند.»

2018426

گلر آلمانی ادامه داد: «هر دروازه بانی گل می خورد و می دانستیم خیرونا در فرم عالی به سر می برد. آنها در ابرها بودند چون فصلی فوق العاده را سپری می کنند. با این حال معتقدم از دست دادن برد و دریافت سه گل در چند دقیقه نباید برای ما اتفاق بیفتد. ما در مدت کوتاهی بازی را از دست می دهیم و ساختار تیم فرو می پاشد. پیدا کردن توضیح برای این وضعیت افتضاح بسیار دشوار است. ما باید برای کسب مقام دوم رقابت کنیم، اگرچه دیگر به نتایج خودمان وابسته نیستیم و باید منتظر لغزش خیرونا بمانیم. ما باید به دنبال راه حل باشیم و خود را از نظر ذهنی برای این نوع شرایط آماده کنیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا