ورزش

مهدی‌پور: محرم مربی توانمندی‌است شاید قهرمان شدیم

آنها سود می‌برند ما ضرر می‌کنیم

مهدی پور درباره شرایط تیم استقلال پیش از هفته پایانی لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال پس از پیروزی تک گله تیمش مقابل گل گهر و باقی ماندن این تیم در رده جدول گفت: بچه های ما امسال سنگ تمام گذاشتند و بینظیر بودند. یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و به آنها گفتم سرشان را بالا بگیرند. هواداران باید به این تیم افتخار کنند و خیلی بهتر از توقعی که خیلی دوستان داشتند، تیم نتیجه گرفته. در مقطعی از زمان سطح توقعات از تیم بالا رفت چون تیم بینظیر بازی می‌کرد.

او ادامه داد: اصلا ناامید نیستیم. قبل از این بازی وظیفه‌مان این بود 6 امتیاز بگیریم و سه امتیاز امروز گرفتیم و هفته بعد هم می‌رویم که سه امتیاز را بگیریم. امیدوار هستم بچه‌ها مزد زحماتی را که کشیدند بگیرند. یک سال بسیار عجیب را پشت سر گذاشتیم. قطعا هواداران باید به این تیم، کادرفنی و بازیکنان افتخار کنند و انشالله هفته آخر مزد زحماتمان را بگیریم.

مهدی پور درمورد نحوه قضاوت‌ها توضیح داد: شما چیزهایی که از اتفاقات این فصل دیدید برایتان عجیب نبود؟ می‌توانم بشمارم اما اتفاقاتی برای تیم رقیب رخ داده که عجیب است. تیم رقیب قابل احترام است اما امتیازاتی که از اشتباهات داوری گرفتند بالای 10 است. یک امتیاز و یک سود سرنوشت قهرمانی را عوض خواهند کرد و الان هم دو تیم با یک امتیاز دنبال یکدیگر می‌دویند و فقط یک سوت می‌تواند ماجرا را عوض کند. در بازی با همین گل گهر، توپ از خط رد شد اما وقتی آنها از داوری اینچنین سود می‌برند، ما هم برعکس آنها ضرر خواهیم کرد.

مهدی‌پور: محرم مربی توانمندی‌است شاید قهرمان شدیم

هافبک استقلال درباره دیدار هفته قبل مقابل نساجی گفت: چند هفته بود که تیم می‌برد؟ حداکثر امتیازات را جمع کردیم و با این امتیازات سال های پیش قهرمان می‌شدیم اما هنوز هم دیر نشده. انشالله هفته بعد را هم ببریم و اتفاقات خوبی بیفتد. آقا محرم بسیار مربی توانمندی است و تیم فوق العاده خوبی است. امیدوار هستیم ما پیکان را با تلاش همه تیم ببریم. امیدوار هستیم ببریم و اتفاقات خوبی هفته اخر بیفتد.

او ادامه داد: من چند هفته بود که سر تمرین تیم نرفته بودم و چند روز پیش آنها را دیدم و متوجه شدم اتفاقات خوبی افتاده. شرایط مالی در این چند هفته خیلی خوب شده. اگر از اول فصل شرایط اینگونه بود و آرامش داشتیم، وضعیت ما خیلی بهتر از الان بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا