ورزش

خاطرات خوش ستاره ازبکی استقلال از شمال

ماشاریپوف که نخستین بازی خود را در انزلی برگزار کرد، به دنبال گلزنی در قائمشهر است.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در یکی از دشوارترین بازی های باقیمانده خود در رقابت های لیگ برتر، فردا به مصاف نساجی می رود. آبی پوشان برای حفظ صدر جدول رده بندی، کار سختی در قائمشهر خواهند داشت ولی محکوم به کسب پیروزی در این بازی هستند.

یکی از امیدهای استقلال برای گلزنی در این بازی، جلال الدین ماشاریپوف است. ستاره ازبکی آبی ها که طی 907 دقیقه حضور در ترکیب این تیم، 2 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده و با پاس های خوبی که برای هم تیمی هایش ارسال کرده، جزو مهره های کلیدی تیم لقب گرفته است.

این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوست، نخستین بازی خود را در دیدار برابر ملوان انجام داد و در آن بازی نیز یک گل حیاتی را برای تیم نکونام به ثمر رساند تا بتواند درخشش را در همان اولین دیدار با لباس آبی ها آغاز کند.

خاطرات خوش ستاره ازبکی استقلال از شمال

ماشاریپوف به طور میانگین در هر مسابقه 1.2 پاس کلیدی داده و موقعیت های زیادی را برای هم تیمی هایش خلق کرده است. درخشش او پس از تغییر پستش بیشتر شد و چشم امید هواداران نیز به پاهای او دوخته شده است.

بازیکنی که گلزنی برای استقلال را در شمال کشور و شهر انزلی آغاز کرد، یک بار دیگر در یک شهر شمالی برای تیمش به میدان می رود و باید دید که او تا چه اندازه می تواند برای تیمش مثمر ثمر باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا