ورزش

بازگشت طبیعت به فینال لیگ بسکتبال

ماراتن قهرمانی به بازی پنجم کشید

تیم بسکتبال طبیعت با شکست دادن شهرداری گرگان، سری فینال لیگ برتر را به بازی پنجم کشاند.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، از ساعت ۱۶ امروز(جمعه – ۱۸ خرداد ۱۴۰۳)، بازی چهارم سری فینال سوپر لیگ بسکتبال مردان ایران به میزبانی تیم طبیعت در سالن آزادی تهران برگزار شد که در پایان، تیم طبیعت تهران با نتیجه ۸۶ – ۸۲ به پیروزی دست یافت تا سری به بازی پنجم در گرگان بکشد.

با شروع این دیدار، برخلاف بازی سوم شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم طبیعت تهران، عملکرد بهتری مقابل مهمان خود داشتند و ۳۰-۲۴ برنده کوارتر نخست شدند، اما در ادامه این تیم شهرداری گرگان بود که نبض بازی را در اختیار گرفت تا ضمن برتری ۱۹-۲۷ در کوارتر دوم، ۴۹ – ۵۱ پیروز نیمه نخست شود.

با آغاز نیمه دوم هر دو تیم عملکرد پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند تا با توجه به تساوی ۲۰-۲۰ دو تیم در کوارتر سوم، تیم شهرداری گرگان تا پایان کوارتر سوم، همچنان با دو امتیاز اختلاف و برتری ۶۹ – ۷۱، از حریف خود پیش باشد.

در کوارتر چهارم اما این تیم طبیعت بود که با درخشش استیونس و داورپناه ۱۷-۱۱ پیروز شد تا با نتیجه ۸۶ – ۸۲ برنده بازی شده و سری را به بازی پنجم بکشد. بازی پنجم دو تیم روز ۳۰ خرداد به میزبانی تیم شهرداری گرگان برگزار خواهد شد و هر تیمی که برنده آن بازی شود، قهرمان لیگ خواهد شد.

سری فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود، هر تیمی که ۳ بار حریف خود را شکست دهد برنده سری فینال شده و قهرمان لیگ می‌شود. در حال حاضر با این نتیجه، سری ۲ – ۲ مساوی است و قهرمان لیگ در بازی پنجم مشخص می‌شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا