ورزش

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

آدیداس دقایقی قبل تصاویر مربوط به پیراهن اول فصل آینده بایرن مونیخ را منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، به نظر می‌رسد که باید کم کم منتظر انتشار تصاویر پیراهن‌های جدید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا و همکاری جذاب آنها با شرکت‌های بزرگ و سرشناس تولید لباس ورزشی باشیم.

بایرن مونیخ یکی از این باشگاه‌هاست که هر سال خیلی زود از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند و امسال هم به این سنت همیشگی پایبند بوده و پیش از پایان فصل جاری با همکاری آدیداس این تصاویر را  منتشر کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

این پیراهن تماما قرمز است و گفته می‌شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که از سه طیف متفاوت از رنگ قرمز در پیراهن اول بایرن استفاده شده است که نشانگر هویت، احساسات و اتفاقات و هیجانات هر بازی است.

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این انتخاب ایجاد نوعی اتحاد بین بازیکنان حاضر در زمین و هوادارانی است که برای حمایت از این تیم روی سکوها حضور دارند و معمولا از رنگ قرمز برای یکدست کردن ورزشگاه آلیانز آرنا استفاده می‌کنند.

2018781

بازیکنان بایرن قرار است برای اولین بار در دیدار برابر ولفسبورگ که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با این پیراهن به میدان بروند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا