ورزش

دعای جامعه ورزش برای سلامتی رییس جمهور

دعای جامعه ورزش برای سلامتی رییس جمهور


به دنبال حادثه برای بالگرد رییس جمهور جامعه ورزش اعلام کرد همراه با مردم کشور برای سلامتی ابراهیم رییسی دست به دعا برداشته است.

به گزارش ایلنا، جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در سانحه‌ی بالگرد دعا کرد. وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان ایران اسلامی خواست که همراه با دیگر اقشار جامعه برای سلامتی رئیس جمهور دولت مردمی و همراهان دست به دعا بردارند. در این بیانیه آمده است: «همزمان با شب میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر حادثه برای بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی،  وزارت ورزش و جوانان از جامعه‌ی مخاطب خود خواست برای سلامتی خادم‌الرضا آیت الله رئیسی و دیگر خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این سانحه حضور داشتند، در سراسر کشور دست به دعا بردارند.»

 



انتهای پیام/

آگهی
ورزش

دعای جامعه ورزش برای سلامتی رئیس جمهوری

وزارت ورزش و جوانان از جامعه ورزش ایران خواست برای سلامتی رئیس جمهوری و همراهان ایشان دست به دعا بردارند.

به گزارش “ورزش سه” وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان ایران اسلامی خواست که همراه با دیگر اقشار جامعه برای سلامتی رئیس جمهور دولت مردمی و همراهان دست به دعا بردارند.

در این بیانیه آمده است:
«همزمان با شب میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر حادثه برای بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی،  وزارت ورزش و جوانان از جامعه‌ی مخاطب خود خواست برای سلامتی خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و دیگر خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این سانحه حضور داشتند، در سراسر کشور دست به دعا بردارند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا