ورزش

رئال مادرید احترام پی‌اس‌جی را نگه داشت

حرکت مثبت مادریدی‌ها

فردریک هرمل، کارشناس فوتبال معروف فرانسوی، معتقد است رئال به احترام پی اس جی هنوز خبر انتقال کیلیان امباپه رسمی نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید طبق قانون می‌توانست از ژانویه با کیلیان امباپه وارد مذاکره رسمی شود چون قرارداد این بازیکن با پی‌اس‌جی در پایان فصل تمام خواهد شد و او اعلام کرده بود که قصد تمدید ندارد.

امباپه روی حرف خودش ماند و جمعه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل پی‌اس‌جی را ترک خواهد کرد ولی نامی از باشگاه بعدی خود نبرد. البته همه می‌دانند او به رئال خواهد رفت و حتی از فوریه نیز قراردادش را امضا کرده است. گفته می‌شود رئال به خاطر در پیش بودن بازی فینال لیگ قهرمانان ترجیح داده این انتقال را رسمی نکند تا تمرکز تیم بر هم نخورد.

رئال مادرید احترام پی‌اس‌جی را نگه داشت

فردریک هرمل در این رابطه به اکیپ گفت: «امباپه از فوریه بازیکن رئال است و قرار شده بود تا زمانی که پی‌اس‌جی و رئال در لیگ قهرمانان شانس برخورد به هم را دارند، خبر انتقال اعلام نشود. پی‌اس‌جی هفته گذشته حذف شد و رئال به فینال رفت تا دیگر مشکلی برای اعلام رسمی وجود نداشته باشد اما در نهایت مدیران رئال ترجیح دادند تا پایان فصل صبر کنند. این چیزی جز احترام به پی‌اس‌جی نیست چون امباپه هنوز تا پایان ژوئن بازیکن پاریس است و چند بازی دیگر نیز باید برای این تیم انجام دهد. یک باشگاه اینگونه ارزش و اعتبار به دست می‌آورد و این خریدنی نیست.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا