ورزش

مس رفسنجان1-1 سپاهان/ توقف طلایی‌پوشان در خانه نویدکیا

مس رفسنجان1-1 سپاهان/ توقف طلایی‌پوشان در خانه نویدکیا


بازی دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان و سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 17:50 در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند. این اولین باری بود که نویدکیا مقابل تیم سابقش یعنی سپاهان قرار می‌گرفت.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، مجید نصیری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی، محمدحسین کریم‌زاده، سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، محمد دانشگر، رضا شکاری، محمدجواد حسین‌نژاد، سیاوش یزدانی

سرمربی: ژوزه مورایس

داور: وحید کاظمی کمک ها: مرتضی یوسف شهریاری، علیرضا ممبینی و علی سام ناظر: حیدر شکور

گزارش بازی:

بازی با حملات سپاهان روی دروازه نارنجی پوشان آغاز شد که در دقیقه 10 بازی، با پاس تماشایی آریا یوسفی، کاوه رضایی صاحب توپ شد و اولین گل بازی را وارد دروازه حامد لک کرد.

شاگردان نویدکیا پس از دریافت گل موقعیت هایی ایجاد کردند که با واکنش نیازمند و یا بی دقتی بازیکنان ثمری نداشت. سپاهان نیز برای رسیدن به گل دوم حملاتی ایجاد کرد که موفق به گلزنی نشد. در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه 1_0 با برتری سپاهان پایان یافت.

نیمه دوم با تلاش‌های مس برای رسیدن به گل تساوی آغاز شد که در دقیقه 61، محبی بعد از اینکه صاحب توپ شد، با یک ارسال بلند روی سر جلال علی ‌محمدی و سپس ضربه سر این بازیکن، توپ راهی دروازه نیازمند شد تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود.

در ادامه موقعیت هایی از سوی سپاهان و مس ایجاد شد که با واکنش‌ دروازه‌بان‌های دو تیم همراه بود و ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-1 مساوی به اتمام رسید. 

با این نتیجه، سپاهان48 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. مس رفسنجان نیز با 32 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

هر دو تیم پس از این تساوی مهیای مسابقات خود در جام حذفی می‌شوند؛ سپاهان مقابل ملوان قرار می‌گیرد که امروز تن به شکست داد. مس رفسنجان نیز باید در یک چهارم نهایی مقابل تراکتور صف‌آرایی کند.



انتهای پیام/

آگهی
ورزش

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

مهاجم مدعی آقای گلی سپاهان همچنان درگیر مصدومیت است و حضورش در ترکیب اصلی تیم مقابل پرسپولیس با ابهام مواجه است.

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا