ورزش

شایعه در شهر: دلیل جنجالی غیبت مهدی قایدی در تیم ملی

شایعه در شهر: دلیل جنجالی غیبت مهدی قایدی در تیم ملی


مهدی قایدی که در لیست تیم ملی برای دو دیدار مقابل هنگ کنگ و ازبکستان قرار داشت، به شکلی عجیب شاگردان قلعه نویی را در سفر به تهران همراهی نکرد!

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی که روز پنجشنبه حضور کامل و تأثیرگذاری در پنجمین مسابقه تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ داشت و توانست یک پنالتی بگیرد و یک پاس گل بدهد، در بازی بعدی برابر ازبکستان غایب خواهد بود.

وینگر چپ تیم ملی ایران که در فروردین‌ماه هم یک حضور تعویضی و یک بازی ثابت در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل ترکمنستان داشت و یک پاس گل داد و تک گل برتری را دومین بازی به ثمر رساند، در بازی با هنگ‌کنگ هم عملکرد درخشانی ارائه کرد ولی در دیدار آینده مقابل ازبکستان دور از لیست نفرات تیم ملی است.

قایدی که در شروع اردوی جدید تیم ملی فوتبال در تهران حضور پیدا نکرد و شخصاً از امارات به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی در هنگ‌کنگ اضافه شد، حالا در مسیر بازگشت به ایران هم در جمع ملی پوشان نیست و احتمالاً به امارات برمی‌گردد. 

فدراسیون فوتبال خبر داد که قایدی به دلیل مشکلات شخصی، در پرواز تیم ملی ایران برای بازگشت به تهران حضور ندارد و بدین ترتیب در مسابقه آینده مقابل ازبکستان نیز شرکت نمی‌کند. قایدی به دلیل مشکلات شخصی ممنوع‌الخروج بوده و به همین دلیل به تهران برنمی‌گردد تا مشکلی برای سفر بعدی خود نداشته باشد.

طی ماه‌های اخیر و بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا شایعات زیادی در خصوص زندگی شخصی این ستاره تیم ملی منتشر شده بود و اکنون با توجه به ممنوع الخروجی و عدم حضورش در تهران، باید آن را نزدیک به واقعیت تلقی کرد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا