ورزش

انگیزه‌های خاص نکونام برای تقابل با ربیعی

سرمربی ذوب‌آهن مقابل نکو باخت نمی‌دهد:

محمد ربیعی در طول دوران مربیگری خود مقابل نکونام شکست نخورده است.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام و محمد ربیعی از ابتدای شروع مربیگری نکونام تاکنون 6 بار با تیم‌های مختلف مقابل هم قرار گرفتند و سرمربی‌ آبی‌ها هنوز مقابل ربیعی به پیروزی دست پیدا نکرده است.

در این شش مسابقه چهار تساوی و دو برد سهم محمد ربیعی بوده و او تاکنون مقابل جواد نکونام شکست نخورده است و در بازی امروز مقابل استقلال کار سختی برای ادامه حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود خواهد بود.

استقلال امروز در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که حمایت هوادارانشان را همراه خود خواهند داشت و هیچ نتیجه ای به غیر از پیروزی به درد آنها نخواهد خورد و همین مسئله کار را برای ربیعی و شاگردانش سخت‌تر خواهد کرد.

شناخت سبک فوتبالی نکونام و تسلطی که ربیعی برای بازی با تیم‌های تحت هدایت نکونام دارد برای آبی‌ها نگرانی‌هایی ایجاد خواهد کرد و باید دید او برای تقابل امروز با استقلال چه طرح و برنامه‌ای خواهد داشت.

همچنین محمد ربیعی در دوران سرمربیگری خود تاکنون 8 بار مقابل استقلال حضور پیدا کرده و 3 تساوی و 5 باخت سهم او بوده است که همین موضوع نکته ای امیدوارکننده برای نکونام و استقلال خواهد بود تا اولین برد خود را به دست آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا