ورزش

چهارمین برد متوالی تیم ملی زیر ۱۸ دختر ایران در کاوا

رقابت‌های آسیا مرکزی- ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران در پنجمین روز رقابت‌های آسیا مرکزی موفق به شکست نماینده نخست ازبکستان در این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال زیر ۱۸ سال دختر و پسر منطقه آسیای مرکزی (کاوا) از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شده است و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران که در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در چهارمین دیدار خود به مصاف ازبکستان یک میزبان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به چهارمین برد خود دست یابد.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در سه ست متوالی و با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۲ از سد ازبکستان گذشتند تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز به کار خود در پنجمین روز مرحله مقدماتی پایان دهند.

تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران که در سه مسابقه قبلی خود تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان دو را شکست داده است، از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه بیستم خرداد) در پنجمین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی به مصاف قزاقستان می‌رود.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های اول و دوم جدول در دیدار فینال و تیم‌های سوم و چهارم برای مقام سومی به میدان خواهند رفت که این دیدارها روز دوشنبه ۲۱ خرداد برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران نیز امروز موفق به شکست ازبکستان شد تا چهارمین برد خود را به دست آورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا