ورزش

آغاز دور جدید اردوی شمشیربازان المپیکی با حضور پیمان فخری

دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر اعزامی به بازی های ۲۰۲۴ المپیک از روز چهارشنبه (۱۶ خرداد) در تهران و زیر نظر پیمان فخری آغاز می شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق توافق صورت گرفته میان فدراسیون شمشیربازی و پیمان فخری، قرار است این مربی هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در بازی های ۲۰۲۴ پاریس بر عهده داشته باشد. بر این اساس وی از روز چهارشنبه به صورت رسمی دوره جدید حضور خود در راس این تیم را آغاز می کند.

برای برگزاری این اردوی آماده سازی، شمشیربازان المپیکی اسلحه سابر روز سه شنبه (۱۵ خرداد) وارد محل اردوی خود در آکادمی ملی المپیک می شوند تا از روز چهارشنبه تمرینات شان را زیر نظر پیمان فخری آغاز کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران چهار شمشیرباز اعزامی به بازی های المپیک هستند. این ملی پوشان پس از قطعی کردن سهمیه تیمی خود برای بازی های ۲۰۲۴ پاریس در فرانسه و کمپ بین المللی اورلئان پیگیر تمرینات شان بودند و طی این مدت در رقابت های جایزه بزرگ سئول و جام جهانی مادرید هم شرکت داشتند.

اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در تهران تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ( ۳۱ خرداد تا ۷ تیر – کویت) به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. بعد از این رقابت ها، تمرینات ملی پوشان اسلحه سابر تا زمان بازی های المپیک ادامه پیدا می کند.

پیمان فخری در شرایطی مجدد در راس تیم ملی اسلحه سابر ایران قرار گرفته است که برای المپیک توکیو نیز به عنوان سرمربی کنار این تیم قرار داشت و موفق به کسب سهمیه تیمی و حضور در بازی ها شد. او در المپیک لندن و ریو هم هدایت ملی پوشان ایران در دیدارهای انفرادی را بر عهده داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا