ورزش

دلیل دعوت نشدن حسینی به تیم ملی از زبان قلعه نویی

دلیل دعوت نشدن حسینی به تیم ملی از زبان قلعه نویی


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به دعوت نشدن کاپیتان تیم فوتبال استقلال به اردوی این تیم گفت: مشکل جزیی وجود دارد که ان‌شالله بزودی حل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با ترکمنستان از چند جهت خیلی مهم بود. اولین بار بود که ما این تیم را در عشق آباد شکست دادیم و جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را گرفتیم. دومین نکته این بود که سرگروه شدیم. دیداری بود که درست است با یک گل بردیم، اما سه امتیازش ارزشمند بود.

وی ادامه داد: در دیدار با هنگ کنگ و ازبکستان هم دنبال پیروزی هستیم. ما طبق برنامه‌ای که ذهن مان بود بازیکنان را دعوت کردیم. جوانانی را که به اردوی قبل دعوت کردیم بازی‌های خوبی را در لیگ انجام دادند و ما را به آینده امیدوار کردند. این جوانان باید در کنار باتجربه یاد بگیرد که بتوانند در آینده به فوتبال مملکت شان کمک کنند.

امیر قلعه نویی در مورد دلیل دعوت نشدن سیدحسین حسینی به تیم ملی گفت: در تیم ملی همیشه باز است. سیدحسین حسینی در دوره گذشته یعنی قبل از شروع فصل شرایط خوبی نداشت، اما او را دعوت کردیم و برابر کنیا هم بازی دادیم. بعد از آن به شرایط خوب برگشت و در لیگ گذشته جزو بهترین هاست. در این اردو دعوت نشده است. خیلی بازیکنان دیگر هم بودند که قبلا دعوت شدند، اما این بار دعوت نشدند.

وی ادامه داد: احساس کردیم بعد از بازی استقلال و پیکان شرایط روحی خوبی ندارد و با او صحبت کردیم. البته یکسری مسایل دیگر هم وجود دارد که قابل حل است. حسینی مشکل آنچنانی ندارد و می‌توانست در این اردو باشد، اما یکسری مسایل جزیی بود که حل می‌شود و شاید بازی با ازبکستان دعوت کنیم تا بیاید و بازی کند. رامین رضاییان هم جزو آن دست بازیکنانی است که می‌توانست در این اردو باشد و احتمالا برای اردوی بعد خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: این جزو معدود دفعاتی است که تیم ملی بدون تمرین در تهران راهی سفر می‌شود. امیدوارم بتوانیم با تغییراتی که در تیم ایجاد می‌کنیم به پیروزی برسیم و بعد به بازی با ازبکستان فکر می‌کنیم.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا