ورزش

سه اولویت پرسپولیس در آغاز تابستان انتقالاتی!

دانیال، ترابی، پورعلی گنجی اول صف

باشگاه پرسپولیس برای تمدیدی قرارداد با ستاره‌هایش آستین بالا زده اما اینکه این پروژه کی به نتیجه دلخواه هواداران برسد مشخص نیست.

به گزارش ورزش سه، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که قراردادشان نهایتا تا دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت خیلی زود و با پایان یافتن نقل و انتقالات زمستانی پروژه تمدید قرارداد با این بازیکنان را آغاز کند اما درگیری با ماجراهای کوچک و بزرگ اجازه نداد حرکت آغاز شود و حالا بعد از چهار ماه این اتفاق کلید خورده است.

سه اولویت پرسپولیس در آغاز تابستان انتقالاتی!

باشگاه پرسپولیس برای شروع مذاکره مقدماتی با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را آغاز کرده اما هنوز اتفاقی نیفتاده و شاید این بازیکنان تا زمانی که تمام مطالبات این فصل و فصل قبل شان را دریافت نکرده  باشند پا پیش نگذارند.

از طرفی اوسمار ویرا هیچ لیستی درباره تمدیدی قرارداد به مدیران باشگاهش نداده و به همین خاطر برخی به درویش ایراد گرفته.اند اما واقعیت این است که اوسمار طبیعتا نفراتی مثل ترابی و دانیال و پورعلی‌گنجی که یا ملی پوش هستند یا در حد تیم ملی را می.خواهد و نیازی نیست در این باره لیستی گرفته شود.

1899264

از سوی دیگر هیچ کدام از این بازیکنان هم تا کنون حرفی از تمدید نکردن نزده‌اند و پیش بینی مدیران باشگاه هم این است که شاید فقط وحدت هنانوف که خیلی کم بازی کرده قراردادش را تمدید نکند و جدا شود.

در حال حاضر البته باشگاه پرسپولیس همه این بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را می‌خواهد و همه در نوبت تمدید قرار گرفته‌اند و قرار شده به نوبت مذاکره با این نفرات انجام شده و به مرحله نهایی برسد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا