شهرستان ها

چتر انقلاب اسلامی در حوزه تولید محتوا را گسترش نداده ایم

قزوین- فرماندار قزوین گفت: در سالهای اخیر عرصه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی را به شکل صحیحی مدیریت نکردیم و در موضوع تولید محتوا نیز چتر انقلاب را گسترش ندادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی شامگاه شنبه در همایش بزرگداشت ۹ دی در مصلی امام سجاد (ع) شهر قزوین با بیان اینکه این بزرگداشت و تکریم ۹ دی پیام روشنی دارد، اظهار کرد: این بزرگداشت یادآوری می‌کند که دفاع همچنان باقی است و لحظه‌ای نباید سنگر را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه حوادثی که در ایام اخیر برای نظام اسلامی رقم زدند بیش از پیش اهمیت دفاع همچنان باقی است را به ما یادآوری می‌کند، افزود: لحظه‌ای فراموشی این معنا که ما در یک میدان مبارزه مستمر با جبهه کفر هستیم خسارت‌های فراوانی را می‌تواند وارد کند.

فرماندار قزوین با بیان اینکه همه حوادث اخیر ویژگی‌های خاصی دارند که فهم و درک مختصات آن هزینه آینده را کاهش می‌دهد، ادامه داد: فهم این حوادث نقشه‌های دشمن را برملا کرده و میزان خسارت دشمن به جبهه خودی را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: آنچه در ده‌های اخیر در فتنه‌های گوناگون آشکار شد این پیام را به گوش ما می‌رساند که دشمنان ما از بسیاری از عرصه‌ها و میادین نا امید هستند و ملت به واسطه آمادگی که در بعضی حوزه خاص ایجاد کرده دشمن را نا امید و مأیوس کرده است.

کاظمی با اشاره به اینکه ما همواره نقاطی داریم که دشمنان هنوز بر روی آن نقاط متمرکز هستند، ادامه داد: بزنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی عرصه‌هایی است که دشمن هراز چندگاهی با تجدید طراحی در نقشه‌ها و سناریوهای خاص خود به آن هجوم می‌آورد.

وی عنوان کرد: ملت بارها و بارها به سینه دشمنان این انقلاب و کشور دست رد زده اما به هرحال این هجمه‌ها برای کشور باعث ایجاد خسارت می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در سال‌های اخیر عرصه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی را به شکل صحیحی مدیریت نکردیم و در موضوع تولید محتوا نیز چتر انقلاب را گسترش ندادیم.

وی با بیان اینکه چتر گفتمان انقلاب اسلامی را گسترش نداده‌ایم گفت: مقام معظم رهبری بارها به مسئولین تاکید کرده‌اند که نقاط و حوادثی در طول تاریخ انقلاب داریم که باید برای مردم تبیین شود و صاحبان تریبون و مسئولین امر در حوزه‌های مختلف باید به آن توجه کنند اما باید بپذیریم در این حوزه و انجام فرمایش مقام معظم رهبری نمره قبولی نداریم.

فرماندار قزوین ادامه داد: وقتی به جامعه در فهم حوادث و بحران‌ها و شناخت نقشه‌های دشمن عمق نداده‌ایم دشمن تلاش می‌کند تا به جای توجه به کلیات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ما را بر روی جزئیات معطوف کند.

وی تاکید کرد: این غفلت باعث می‌شود که وقتی ما حق را بیان نمی‌کنیم دشمن بیش از ۴ و نیم میلیارد بار یک هشتگ دروغ را تکرار می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: وقتی جامعه‌ای در معرض این حجم از دروغ و تکرار آن دروغ قرار می‌گیرد طبیعی است نگاه کل نگر او به یک نگاه جزئی نگر تبدیل شود

وی ادامه داد: در نگاه جز نگر کم کاری یک مدیر به انقلاب اسلامی و ناکارآمدی او نسبت داده می‌شود.

فرماندار قزوین تاکید کرد: دشمن درجه یک این ملت به ضعف خود و اقتدار انقلاب اسلامی اعتراف می‌کند اما دانش‌آموز مظلوم ما به واسطه همان نگاه جزئی معتقد است انقلاب اسلامی کاری برای او نکرده است.

برخی‌ها اجازه نمی‌دهند حقایق مهم انقلاب اسلامی گوش نوجوان ما برسد

وی گفت: دستی در کشور اجازه نمی‌دهد حقایق مهم انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و حتی فتنه انگیزی و دشمنی‌های دشمنان این کشور در طول انقلاب اسلامی به گوش نسل نوجوان و جوان ما برسد.

کاظمی اظهار کرد: در برابر فضای هیجانی و سیاهی که دشمن ایجاد کرده اجازه بازگویی حقایق انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان امروز نیز داده نمی‌شود و طبیعتاً شاهد واکنش‌های بدی خواهیم بود.

فرماندار قزوین عنوان کرد: نسلی که باید به ظرفیت‌های داخلی و توانایی این ظرفیت‌ها در پاسخگویی به مشکلات کشور امیدوار باشد را در معرض سیاه‌ترین اخبار قرار می‌دهند.

وی افزود: تنها راه برخورد با این نسل و حل مشکلات موجود جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایش واقعی ظرفیت‌های کشور است.

کاظمی ادامه داد: تلاش دشمن با تمام دستگاه‌های تبلیغاتی خود بر این است که در جوان ایرانی این باور را ایجاد کند که انقلاب اسلامی قدرت حل مشکلات خود را ندارد.

فرماندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نرخ تورم برای مردم آزاردهنده است، تاکید کرد: دولت با اقداماتی به دنبال کاهش این وضعیت و بهبود آن است.

وی مولدسازی اموال و دارایی دولت و بانک‌ها را یکی از اقدامات دولت دانسته و عنوان کرد: به دلیل سو مدیریت در حوزه بانکی بسیاری از بانک‌ها به سمت سوداگری و بنگاه داری رفتند و تصمیم دولت این است که جلوی این وضعیت گرفته شود.

کاظمی ادامه داد: جلوگیری از رشد نقدینگی، تقویت تولید و بازگرداندن بیش از ۲ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت، ارتباطات اقتصادی مخصوصاً با کشورهای همسایه از دیگر اقدامات دولت برای بهبود شرایط اقتصادی است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: مواجهه دولت با مشکلات اقتصادی شعاری و پشت میزی نیست و دولت در میدان مبارزه با مشکلات اقتصادی حضور دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا