حوادث

وحدتی جانانه در ۲۲ بهمن شاهدیم

سردار حمیدی‌فر:

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن یک وحدت جانانه است و این حضور باعث برکت نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا حمیدی فر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن برای همه مردم یک خاطره بازی است؛ بنده خودم در آن زمان و سال ۵۷ یک نوجوان بودم و اکنون نوجوانانی را که در این میدان انقلاب می‌بینم لذت می‌برم و یاد و خاطره آن روزها برایم زنده می‌شود.

سردار حمیدی فر در ادامه گفت: امروز یک حس همراهی و همدلی بین همه مردم برقرار است و به لطف الهی پلیس هم توانسته است در راستای تأمین نظم و امنیت هر ساله در این روز بزرگ یک تلاش بی سابقه و بی نظیر داشته است.

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس گفت: در نهایت آرامش و امنیت همه مردم از کوچک و بزرگ زن و مرد جوان و نوجوان در این راهپیمایی حضور دارند.

وی عنوان کرد: حضور مردم در ۲۲ بهمن یک وحدت جانانه است و این حضور باعث برکت نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

سردار حمیدی فر افزود: همدلی و همراهی مردم در این روز انسجام اجتماعی، یکپارچگی اجتماعی، اتحاد اجتماعی، اخوت اجتماعی و همراهی اجتماعی را به همراه دارد و بین مردم یک انس و الفت دوباره به وجود می‌آورد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شما خواهید دید روز بعد از ۲۲ بهمن یک نشاط و شادابی مناسبت تری در بین مردم ایجاد می‌شود و در واقع در این روز نشاط اجتماعی بین مردم افزایش پیدا می‌کند و همه اینها از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار در نظام جمهوری اسلامی است.

سردار حمیدی فر اضافه کرد: آنچه که بر عهده فراجاست به عنوان ناظم نظم و امنیت عمومی و ایجاد کننده و پایدار کننده و نگهداری کننده نظم و امنیت مجموعه انتظامی در این موقعیت و همه و همه این موارد باعث می‌شود که اقتدار نظام جمهوری اسلامی بالاتر برود و در واقع همه این اتفاقات به رشد اجتماعی اقتصادی و سیاسی کشور کمک می‌کند.

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی در پایان گفت: امیدواریم که امسال هم این حضور پرشور مردم در نهایت آرامش و امنیت تا پایان روز ادامه پیدا کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا