حوادث

وکیل افغانستانی گوشی سرقتی را به ایران بازگرداند! / راز حمله وحشیانه در اسلامشهر لو رفت

رکنا: کشف گوشی سرقتی از یک جوان تبعه افغانستان،ماجرای زورگیری وحشتناک را در خاطر مال باخته زنده کرد که بیش از 4سال از این حادثه می گذشت.

به گزارش رکنا، نیروهای کارآزموده کلانتری طبرسی شمالی مشهد هنگام رصدهای اطلاعاتی ودستگیری اتباع خارجی غیرمجاز،یک دستگاه گوشی سرقتی را کشف کردند که جوان تبعه افغانستانی از آن استفاده می کرد.

با انتقال این جوان به مرکز انتظامی ،تحقیقات از وی با دستور سرگرد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی)در دایره تجسس آغاز و مشخص شد که گوشی مذکور 4سال قبل از اسلام شهر زورگیری شده است.

جوان متهم به سرقت که مدعی بود تا مقطع دیپلم در ایران تحصیل کرده و مدتی در افغانستان وکیل مدافع بوده است درباره چگونگی به دست آوردن گوشی سرقتی به ماموران انتظامی گفت:در افغانستان گوشی های تلفن همراه بدون مدارک و کارتن خرید و فروش می شوند.

من هم گوشی مذکور را 4سال قبل در کابل خریدم و ازآن زمان از آن استفاده می کردم تا این که بعد از تغییرات حکومتی در افغانستان دوباره به ایران مهاجرت کردم  که اکنون دستگیر شدم.

 درپی اظهارات این جوان که مدعی بود بیشتر گوشی های سرقتی از ایران در افغانستان به فروش می رسد، بلافاصله عوامل انتظامی از طریق ثبت رخدادهای انتظامی ، موفق شدند شاکی را شناسایی کنند.

این مرد درباره ماجرای سرقت گفت:به همراه همسرم سوار بر خودرو به بولوار نماز در اسلام شهر (تهران)رفته بودیم که من برای خرید بستنی از خودرو پیاده شدم اما ناگهان دو جوان نقابدار به طرف خودرو حمله ور شدند و در حالی که همسرم را تهدید به مرگ می کردند ،گوشی تلفن او را زورگیری کردند و از محل گریختند اما چون جوان افغانستانی (متهم)نقشی در این سرقت نداشت از او شکایتی ندارم.

بنا براین گزارش ،این جوان تبعه خارجی نیز با اثبات بی گناهی اش،گوشی سرقتی را تحویل مال باخته داد و با دستور قضایی آزاد شد.

سیدخلیل سجادپور / خراسان

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا