سینمای ایران و جهان

آثار پیشکسوتان تجسمی معاصر ایران به نیاوران رسید

پیشکسوتان هنرهای تجسمی ایران، نمایشگاه «نگاهی بر آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران» را به کیوریتوری غلامرضا نامی از ۲۵ خرداد در گالری‌ یک فرهنگسرای نیاوران به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، آثار پیشکسوتان هنرهای تجسمی ایران به کیوریتوری غلامرضا نامی، در نمایشگاهی با عنوان «نگاهی بر آثارهنرهای تجسمی معاصر ایران» به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه که توسط خانه هنر دل افکن با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، حدود ۵۰ آثار از هنرمندان به‌نام و پیشکسوت حوزه تجسمی از جمله آرمان استپانیان، آیدین آغداشلو، ناصر اویسی، رضا بانگیز، افشین پیرهاشمی، حمید پازوکی، نیما پتگر، صداقت جباری، محمد ابراهیم جعفری، محمود جوادی پور، ابراهیم حقیقی، بهروز دارش، گیزیلا وارگا سینایی، همایون سلیمی، کوروش شیشه‌گران، جلال شباهنگی، علی اکبر صادقی، عین الدین صادق‌زاده، رضوان صادق‌زاده، طلیعه کامران، پری یوش‌گنجی، نصرالله مسلمیان، کتایون مقدم، حسین محجوبی، رضا مافی، علی ندایی، احمد وکیلی، غلامحسین نامی و فرشته یمین شریف به نمایش درخواهد آمد.

همچنین نمایشگاه دیگری نیز با عنوان «در راه تکامل» با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان نوظهور در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این نمایشگاه روز ۲۸ خرداد افتتاح می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. کارشناسی آثار، نشست عمومی هنرمندان و کارگاه‌های آموزشی از بخش‌های مختلف نمایشگاه «در راه تکامل» است.

مریم دل افکن مدیرخانه هنری «دل افکن» علاوه بر ۱۸ سال سابقه فعالیت در اقتصاد هنر، برگزاری نمایشگاه های گروهی در موزه‌ها و … را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه «نگاهی بر آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران» از ۲۵ خرداد ماه در گالری شماره یک و نمایشگاه «در مسیر تکامل» از ۲۸ خرداد ماه در گالری شماره دو، روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است. این نمایشگاه‌ها تا ۱ تیر دایر خواهند بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا