فرهنگ

مرکز اسناد دفاع مقدس درگذشت ابوالشهید حاج خلیل نایینی راتسلیت گفت

با صدور پیامی؛

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت ابوالشهید حاج خلیل نایینی، پدر شهید حمیدرضا نایینی و فرماندهان دفاع مقدس سرداران حاج جواد و حاج علی محمد نایینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج خلیل نایینی، پدر شهید حمیدرضا نایینی و فرماندهان دفاع مقدس سرداران حاج جواد و حاج علی محمد نایینی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آن‌ها نیست.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحوم “استاد حاج خلیل نائینی” پدر بزرگوار شهید والامقام “حمیدرضا نائینی” و سردار گرانقدر دکتر علی محمد نائینی مسئول محترم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان عموم همکاران و همرزمان‌شان شد.

مدیران و کارکنان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مصیبت وارده را به بیت معزز شهید نائینی، سردار حاج علی محمد نائینی و سایر بازماندگان ایشان، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

امید است روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزندان شهیدش، سر سفره ائمه طاهرین (علیهم‌السلام) مهمان گردد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا