فرهنگ

سردار سلامی درگذشت حاج خلیل نایینی را تسلیت گفت

با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه پاسداران با صدور پیامی درگذشت ابوالشهید حاج خلیل نایینی، پدر شهید حمیدرضا نایینی و فرماندهان دفاع مقدس سرداران حاج جواد و حاج علی محمد نایینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار حسین سلامی با صدور پیامی درگذشت ابوالشهید حاج خلیل نایینی، پدر شهید حمیدرضا نایینی و فرماندهان دفاع مقدس سرداران حاج جواد و حاج علی محمد نایینی را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام در ادامه می‌آید؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرانقدر سردار دکتر علی محمد نائینی

رئیس محترم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

سلام علیکم؛

درگذشت جانکاه والد ارجمند جنابعالی ابوالشهید «مرحوم حاج خلیل نایینی»؛ موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون «شهید حمید رضا نایینی» و آن برادر عالیقدر که در صحنه مبارک تاریخ نگاری دفاع مقدس و تبیین حقایق و واقعیت‌های آن مقطع تاریخی ماندگار، صادقانه مجاهدت می‌کنید، ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت مکرم و بازماندگان گرامی، همچنین به فرزند دیگر آن مرحوم برادر پاسدار حاج جواد نائینی فرمانده سابق سپاه کاشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و فرزند شهیدش علیرضای عزیز و برای جنابعالی و سایر سوگ دیدگان معزز صبر و آرامش توأم با ثبات قدم طلب می‌کنم.»

آگهی
دکمه بازگشت به بالا