سیاسی

پیام تسلیت مخبر در پی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت شجاع، همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر در پیامی با تسلیت درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‌‏ها و حماسه‌آفرینی‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌های شهیدان کرد.

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه‏ خانم عفت شجاع، همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‏‌ها و حماسه‌آفرینی‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌های شهیدان کرد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

آگهی
دکمه بازگشت به بالا