فرهنگ

کتاب «پیامبر بی معجزه» در برنامه سیم و زر نقد و بررسی می‌شود

تازه‌ترین برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ به نقد و بررسی کتاب «پیامبر بی معجزه» به قلم محمد علی رکنی، اختصاص دارد. این برنامه امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیوفرهنگ، برنامه «سیم وزر» که به نقد کتاب اختصاص دارد هر هفته با حضور نویسنده و مترجم و یا ویراستار کتاب‌های حوزه‌های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مورد نظر، پخش می‌شود و امروز در تازه‌ترین قسمت این برنامه امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت (۱۴۰۰) امین خرمی در گفت‌وگو با محمد علی رکنی به عنوان نویسنده اثر، کتاب «پیامبر بی معجزه» را بررسی می‌کند.

این کتاب داستان جنگ و جدال میان روح و نفس آدمی است. لغزش‌هایی که هر لحظه رخ می‌دهد و تمایلات و تردیدهایی که مسیر زندگی انسان را مشخص می‌کند. پیامبر بی معجزه داستان بخشی از زندگی وحید است؛ سید روحانی و مبلغی که قرار است برای برگزاری یک مراسم روضه به روستایی برود. از همسرش می‌خواهد همراهش نیاید و پیش پدر و مادرش بماند اما زنش قبول نمی‌کند. در راه، اشرار به آن‌ها حمله می‌کنند و دستگیرشان می‌کنند. شخصی به نام قادر که سردسته دزدها است، می‌خواهد سید را نزد آسا سر دسته اشرار ببرد. مردی که به تازگی پسرش حاتم را از دست داده است. آن هم به جرم قاچاق مواد مخدر. حالا آسا می‌خواهد انتقام پسرش را از سید بگیرد. فراز و نشیب‌های داستان ما را به درون ذهن و فکر وحید می‌برد. مردی که در نفس خودش هم محبوس شده است و مدام در ذهنش درگیر است.

برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا