اقتصاد

درباره اولین پلتفرم ترجمه تخصصی ایران بیشتر بدانید

درباره اولین پلتفرم ترجمه تخصصی ایران بیشتر بدانید


در این مقاله قصد داریم درباره ترنسیس، به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه، سخن بگوییم و خدمات این پلتفرم را معرفی کنیم.

در عصر کنونی که جهان به دهکده‌ای کوچک تبدیل شده، نیاز به خدمات ترجمه در تمامی عرصه‌ها احساس می‌شود. چه دانشجو باشید، چه کسب‌وکاری داشته باشید یا در حوزه تولید محتوا فعالیت کنید، روزی به ترجمه تخصصی نیازمند خواهید شد.

این روزها تعداد سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات ترجمه فراوان است و همین امر انتخاب را دشوار می‌سازد. در این مقاله قصد داریم درباره ترنسیس، به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه، سخن بگوییم و خدمات این پلتفرم را معرفی کنیم.

ترنسیس؛ نخستین پلتفرم ترجمه تخصصی

دارالترجمه ترنسیس، اولین پلتفرم ترجمه تخصصی کشور، با همراهی مترجمان حرفه‌ای و باتجربه، توانسته است ترجمه‌هایی با کیفیت تضمین شده ارائه دهد.

منظور از ترجمه تخصصی این است که متون تخصصی شما را مترجمانی ترجمه می‌کنند که در این زمینه تحصیل کرده و سابقه کافی دارند.

در ترنسیس امکان ترجمه به بیش از 9 زبان زنده دنیا فراهم است. همچنین بیش از 60 زمینه تخصصی برای انتخاب وجود دارد تا از کیفیت و دقت ترجمه اطمینان حاصل کنید.

خدمات متنوع ترنسیس

در ادامه به برخی از خدمات سایت ترنسیس می‌پردازیم:

خدمات مقاله

اگر قصد انتشار مقاله در مجلات داخلی یا بین‌المللی را دارید، می‌توانید بر کمک ترنسیس تکیه کنید. این مجموعه در تمامی مراحل از نگارش اولیه و بازنویسی متون گرفته تا فرمت‌بندی نهایی، ارجاع‌دهی و حتی چاپ مقاله، همراه شما خواهد بود.

حتی اگر پایان‌نامه‌ای دارید و می‌خواهید از آن یک مقاله علمی استخراج کنید، ترنسیس در این زمینه نیز به شما یاری می‌رساند. یا شاید شما تمام مراحل را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون به ترجمه تخصصی مقاله نیاز دارید؛ مترجمان حرفه‌ای ترنسیس این کار را نیز برعهده می‌گیرند.

ویرایش متون

ویرایش یکی از خدمات پرطرفدار و ضروری این روزهاست. ویرایش متون تخصصی و عمومی توسط ویراستاران باتجربه در ترنسیس انجام می‌شود.

 چه یک مقاله علمی، پایان‌نامه یا حتی کتاب داشته باشید، ویرایش یکی از مراحل اصلی و مهم است که چشم‌پوشی از آن می‌تواند به اعتبار شما لطمه وارد کرده و روند انتشار را طولانی سازد.

ترجمه فیلم

به جرات می‌توان گفت تیم ترجمه فیلم ترنسیس، یکی از بهترین تیم‌های ترجمه در کشور است! چه به دنبال ترجمه خود فیلم باشید و چه ترجمه زیرنویس، می‌توانید بر کمک آن‌ها حساب کنید؛ از فیلم و سریال گرفته تا فیلم‌های آموزشی تخصصی.

ترجمه رسمی

در صورتی که به ترجمه رسمی مدارک و اسناد خود نیاز داشته باشید، دارالترجمه رسمی ترنسیس گزینه مناسبی است.

ترجمه رسمی توسط مترجمان رسمی و مورد تأیید قوه قضاییه انجام می‌شود. برای ترجمه رسمی مدارک خود می‌توانید آن‌ها را به صورت حضوری به دفتر ترنسیس ببرید یا از طریق پست یا پیک برای آن‌ها ارسال کنید.

پارافریز متن

پارافریز یا بازنویسی متن، از دیگر خدمات کاربردی ترنسیس است که در نگارش مقاله و پایان‌نامه بسیار ضروری می‌باشد.

 هنگام نگارش یک مقاله علمی، لازم است از پژوهش‌های دیگران استفاده کنید. اگر این نقل‌قول‌ها را بدون تغییر بنویسید، متهم به سرقت خواهید شد و مقاله یا پایان‌نامه شما رد می‌گردد.

حین نوشتن مقاله علمی شما در اصل باید برداشت خود از نقل‌قول‌ها را بنویسید؛ اینجاست که پارافریز به داد شما می‌رسد.

پارافریز به معنای بازنویسی متن با کلمات و ساختار جدید است. با این کار، احتمال اتهام سرقت ادبی به شدت کاهش می‌یابد. بازنویسی هم برای متون انگلیسی و هم فارسی قابل انجام است.

ترجمه فوری

ترنسیس نیاز به ترجمه فوری و لحظه‌آخری را نیز در نظر گرفته است.

مترجمان این مجموعه آماده هستند تا در چنین مواقعی به شما کمک کنند. در ترنسیس خدمات ترجمه فوری و نیمه‌فوری ارائه می‌شود. بسته به میزان عجله، می‌توانید هر کدام را که نیاز دارید انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سایت ترنسیس

از مزایای استفاده از این پلتفرم، امکان ارتباط مستقیم با مترجم در محیط پلتفرم است. در این حالت، شما می‌توانید در جریان تمام مراحل ترجمه قرار گرفته و حتی نکات ضروری را به مترجم گوشزد کنید.

 علاوه بر این، می‌توانید از پرداخت مرحله‌ای برای پرداخت نهایی هزینه ترجمه بهره ببرید.

گاهی ممکن است در زمینه ترجمه به مشاوره نیاز داشته باشید. ترنسیس با داشتن کارشناسان مجرب، آماده ارائه مشاوره در خصوص انواع خدمات ترجمه از جمله ترجمه تخصصی، ترجمه رسمی، ویرایش و غیره است.

سخن پایانی

ترنسیس تمامی سفارش‌های ترجمه را با تضمین کیفیت و قیمتی منصفانه به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه و مشاوره رایگان، حتماً به وب‌سایت ترنسیس سر بزنید.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا