دانش و فناوری

آغاز احداث مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی

با حضور رییس جهاددانشگاهی همزمان با روز تعاون، احداث مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، احداث مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی عصر روز شنبه، ۱۳ شهریور ماه، همزمان با روز تعاون با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن این نهاد به صورت رسمی آغاز شد.

دکتر طیبی در این مراسم با اشاره به اینکه این مجتمع بزرگترین پروژه رفاهی جهاددانشگاهی است، گفت: تمام تلاش این بود تا با تهیه زمین بزرگتری در تهران که تعداد آن هم کم هست، سعی کنیم اعضای بیشتری بتوانند در این پرژه سهیم شوند.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه برنامه بعدی رفاهی برای اعضای جهاددانشگاهی احداث مهمانسرای بزرگ این نهاد در چابکسر است، ادامه داد: همچنین احداث مجتمع های رفاهی قشم، گرگان و سرعین به پایان رسیده که امیدواریم بتوانیم خدمات مناسب تری به همکاران در سطح کشور ارایه دهیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این مجتمع زودتر از زمان پیش بینی شده به اتمام رسد، گفت: باید اینگونه کارها در استان ها توسعه پیدا کند تا همکاران در سراسر کشور  با شرایط مناسب بتوانند صاحب مسکن شوند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر بهروز بادکو، رییس هیات مدیره تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی نیز به ارایه گزارشی از فرایند خرید زمین، دریافت مجوز و نحوه احداث این مجتمع مسکونی پرادخت و گفت: تلاش برای صرفه جویی در هزینه های دریافت مجوز و مشکلاتی چون تعطیلات تهران به واسطه همه گیری ویروس کرونا سبب شد تا کمی صدر مجوز به طول انجامد که با تلاش همکاران امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع ۲۱۰ واحدی را در چهل ماه  به اتمام برسانیم.

بر اساس اعلام دکتر بادکو، مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۱۲۵ متر، با ۳۶ هزار متر مربع بنا در منطقه ۲ تهران، خیابان شهید گلاب احداث می‌شود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا