دانش و فناوری

جهاددانشگاهی نمونه‌ی نهادهای چابک با فعالیت‌های اثربخش است

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: جهادانشگاهی نمونه‌ی نهادهای چابک با فعالیت‌های فاخر و اثربخش است.

دکتر «صیدمهدی ویسه» در دیدار معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی از جمله نهادهای چابک و پربازده است که تاکنون منشاء خدمات فراوان و کارهای فاخری در حوزه فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه معتقدم فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باید مکمل هم باشند ، تاکید کرد: در این مسیر با تمام امکانات آماده مشارکت و هم‌افزایی با جهاددانشگاهی استان هستیم.

«محسن ملکی»، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام نیز با تبریک انتصاب دکتر ویسه به عنوان سرپرست معاون فرهنگی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و هم‌افزایی بتوانیم فعالیت‌های فاخری را با حضور دانشجویان داشته باشیم.

وی برگزاری مرحله‌ی استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه ایلام را در روزهای آینده را نقطه‌ی شروع امیدوارکننده‌ای برای هم‌افزایی بیشتر جهاددانشگاهی و دانشگاه ایلام عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه ایلام شاهد ایجاد شبکه‌های دانشجویی برای انجام فعالیت‌های فاخر اثربخش در سطح دانشگاه و جامعه باشیم.  

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا