دانش و فناوری

همگام با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای نوین ارتباطی در اختیار روابط عمومی‌ها قرار بگیرد

ایسنا/بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی منتشر کرد.

علی احمدی‌زاده در این پیام با اشاره به سختی‌های شغل روابط عمومی، ضرورت در اختیار قرار دادن ابزار و بسترهای مناسب به کارگزاران روابط عمومی را یادآور شد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

روابط عمومی تلفیقی از هنر، تحلیل و مهارت است و به عنوان حلقه ارتباط اصلی و واسط میان مدیر، کارکنان مجموعه و البته مردم نقش مهمی در برقراری توسعه اجتماعی و فرهنگ جامعه و همچنین روشنگری افکار عمومی بر عهده دارد.

علم و آگاهی، اطلاع، هنر، دانش، خلاقیت، صداقت، شجاعت، تلاش بی‌وقفه، توانایی تفکر، و واکنش سریع بخشی از توانایی‌های شغلی است که متخصصان و کارگزاران روابط عمومی در ۲۴ ساعت شبانه روز به آن اشتغال دارند.

ماهیت کار روابط عمومی و مسئولیت‌های متعددی که بر عهده ایشان است باعث شده حرفه‌ی روابط عمومی در رده مشاغل سخت و پر استرس قرار بگیرد؛ لذا نیاز است که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی، ابزارهای نوین ارتباطی و امکانات لازم و بسترهای مورد نیاز در اختیار این عزیزان قرار بگیرد تا ناهمواری‌ها و چالش‌های حوزه کاری روابط عمومی به حداقل برسد.

بنده به سهم خود ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه و روزی که به نام ارتباطات و روابط عمومی مزین شده، این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارشناسان، کارمندان و تلاشگران این عرصه دشوار و پر فراز و نشیب تبریک گفته و از ایزد منان برای این عزیزان استقامت و موفقیت در خدمت‌رسانی را خواستارم.

علی احمدی‌زاده
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر 

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا