دانش و فناوری

کاربران اپل واچ از ترک خوردن و پارگی بند Solo Loop خبر می‌دهند

اپل واچ سری ۷ احتمالا ظرف چند هفته آینده وارد بازار می‌شود ولی کسانی که از نسل فعلی این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند، می‌گویند بند Solo Loop آن‌ها کیفیت لازم را ندارد و به فاصله چند ماه بعد از خرید، ترک می‌خورد و پاره می‌شود.

گروهی از کاربران در پاسخ به درخواست یکی از کاربران وب‌سایت ردیت از کیفیت پایین بند Solo Loop اپل واچ خبر داده‌اند. این بند از نوع خاص و انعطاف‌پذیری از سیلیکون ساخته شده که به شکلی ایمن به ساعت اپل وصل می‌شود و قفل یا سگک سنتی ندارد.

اگرچه بسیاری از کاربران گفته‌اند که بند Solo Loop آن‌ها در طول زمان کش نیامده، ولی برخی از ترک خوردن، پارگی یا بریده شدن این بند ۵۰ دلاری خبر داده‌اند. یکی از کاربران به نام GPT96 می‌گوید: «من عاشق بند Solo Loop بودم و به جهت راحتی هر روز از آن استفاده می‌کردم. ولی متاسفانه یک روز ترک کوچکی روی آن به وجود آمد و ۱۰ ماه بعد بند ساعتم پاره شد.»

یک یوتیوبر برزیلی با نام «مارچ ویل» نیز از بروز اتفاقی مشابه برای ساعتش خبر داده و می‌گوید بند Solo Loop او از وسط نصف شده است. برخی کاربران می‌گویند با مراجعه به مراکز اپل توانسته‌اند بند خود را عوض کنند، ولی بقیه از خیر بند قبلی خود گذشته و یک بند جدید خریده‌اند.

عده دیگری از کاربران از بروز مشکل در بند Braided Solo Loop خبر داده‌اند که ظاهری مشابه بند Solo Loop دارد اما در کنار رشته‌های سیلیکونی از الیاف بازیافتی استفاده می‌کند.

این گزارش‌ها در شرایطی منتشر شده که اپل می‌خواهد ابعاد اپل واچ را برای اولین بار در سه سال اخیر افزایش دهد. پیش‌تر در شایعاتی گفته شده بود که مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری اپل واچ در دست ساخت هستند و ضخامت آن‌ها احتمالا ۱ میلی‌متر نسبت به نسل قبل بیشتر خواهد بود.

دیجیاتو

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا